Så fik jeg lavet vandrejournal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

865 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

quindelist

Hej Piger

6+1 i dag -jeg fatter det stadigvæk ikke helt

Jeg fik lavet vandrejournal i dag, jeg skulle godt nok have haft den lavet d. 29.12 men min læge var blevet syg og tiden blev derfor aflyst.

Det viser sig desværre at min læge er syg i længere tid så jeg måtte have fat i en af de læger han henviser til. -og det viste sig at være en rigtig god oplevelse. Jeg ringede i går og kunne komme op med det samme så lavede de en graviditetstest (urinprøve) som var bragende positiv -jeg elsker bare de to streger *smiler*

Jeg kunne så komme igen i dag og få lavet vandrejournalen, -det er dælme et større arbejde  

Og ellers går vi bare og venter på det bliver d. 13.1 -for der skal vi til tidlig scanning på Trianglen (den fertilitetsklinik hvor jeg blev insemineret). Ihhhh jeg glæder mig til at hilse på spunken.

/q   -der stadigvæk har babykuller her lige midt i eksamenslæsningen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Happiness

quindelist skriver:

Hej Piger

Jeg fik lavet vandrejournal i dag, jeg skulle godt nok have haft den lavet d. 29.12 men min læge var blevet syg og tiden blev derfor aflyst.

Det viser sig desværre at min læge er syg i længere tid så jeg måtte have fat i en af de læger han henviser til. -og det viste sig at være en rigtig god oplevelse. Jeg ringede i går og kunne komme op med det samme så lavede de en graviditetstest (urinprøve) som var bragende positiv -jeg elsker bare de to streger *smiler*

Jeg kunne så komme igen i dag og få lavet vandrejournalen, -det er dælme et større arbejde  

Og ellers går vi bare og venter på det bliver d. 13.1 -for der skal vi til tidlig scanning på Trianglen (den fertilitetsklinik hvor jeg blev insemineret). Ihhhh jeg glæder mig til at hilse på spunken.

Ihh stort tillykke! Og dejligt at have fået lavet vandrejournal Så er det på plads!

Og pøj pøj med eksamen

Anmeld

5. januar 2011

Tropez

quindelist skriver:

Hej Piger

Hvor dejligt, tillykke med det, der er bare ikke noget bedre end at være udstyrret med en vandrejournal, man føler sig lidt mere gravid  

Anmeld

7. januar 2011

Nynne88

7. januar 2011

Mira0911

Ej hvor skønt... Dejligt dejligt... 

Jeg tænker at kontakte lægen omkring 8+0 - Er det helt ved siden af? 

Anmeld

10. januar 2011

quindelist

8+0 er vist det normale tidspunkt for at få lavet vandrejournal tror jeg ?  -ellers skal din læge nok sige til dig hvornår han/hun vil se dig.

Grunden til at min blev lavet så tidligt er at jeg er i blodfortyndende behandling og derfor skal følges meget tæt allerede fra starten af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.