snøft.. sidste jordmor besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

karina pigen

jaaaa, som overskriften så nemt siger, så var det mit sidste jordmor besøg idag, og var lige ved at tude.. er simpelhen så glad for hende..

vi fik snakket om det vi skulle, om igangsættes før 14 dage over tid, om den lille og hvordan jeg havde det ( jeg har det supert)

jeg skal ringe ind på svanger halløjet imorgen og bestille tid til samtale om igangsættelse  40-3 istedet for 41-3.. og har sagt jeg ik vil gå mere end 10 dage over tid, da jeg er begyndt at få de dumme tanker igen.. så vi har snakket om den 13/14, og det passer nemlig med det er inden weekend, at vi har mulighed for at have bil tl rådighed og og kæmpe BONUS, det er min egen jordmor der er på arbejde de 2 dage der.. så hun vil sikkert være der, hvilket giver mig så meget mere tryghed  vedr det kommende forløb.

lillemanden har sat sig fast, og er skønnet til 3500G.. men nej ingen tegn på at dukker op til termin imorgen

men rart at have en ny dato man kan forholde sig til HVIS han ik kommer før tid..

meeeen nu skal jeg jo først snakke med svanget tamtamet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

piadas

karina pigen skriver:

jaaaa, som overskriften så nemt siger, så var det mit sidste jordmor besøg idag, og var lige ved at tude.. er simpelhen så glad for hende..

vi fik snakket om det vi skulle, om igangsættes før 14 dage over tid, om den lille og hvordan jeg havde det ( jeg har det supert)

jeg skal ringe ind på svanger halløjet imorgen og bestille tid til samtale om igangsættelse  40-3 istedet for 41-3.. og har sagt jeg ik vil gå mere end 10 dage over tid, da jeg er begyndt at få de dumme tanker igen.. så vi har snakket om den 13/14, og det passer nemlig med det er inden weekend, at vi har mulighed for at have bil tl rådighed og og kæmpe BONUS, det er min egen jordmor der er på arbejde de 2 dage der.. så hun vil sikkert være der, hvilket giver mig så meget mere tryghed  vedr det kommende forløb.

lillemanden har sat sig fast, og er skønnet til 3500G.. men nej ingen tegn på at dukker op til termin imorgen

men rart at have en ny dato man kan forholde sig til HVIS han ik kommer før tid..

Hvor bliver det spændende - tænk sig imorgen har du termin, så max. 14 dage, så har I guldklumpen i armene, og endda måske kun 10 dage. Det er altså vildt at tænke på! Man har bare ventet og ventet i 9 mdr. og synes tiden er alt for lang, men nu kan det ske, hvornår det skal være!

Jeg håber så meget, at du slipper for igangsættelse! Jeg har jo selv prøvet at blive sat i gang, hvor det endte i KS, mens jeg fødte naturligt anden gang, hvor veerne startede af sig selv....så mine erfaringer er klart de bedste, hvor naturen får lov at bestemme!

Men vestøv slipper du ikke for, så du får lige et læs mere!

Anmeld

4. januar 2011

Moaaar <3

karina pigen skriver:

Uhhh det er sq helt vildt spændende med alle de fødsler nu her, nu er det virkelig os og vores hold som skal igang, som tiden dog flyver.
Håber Tussi snart kommer ud til jer

wee..weee

Anmeld

5. januar 2011

Multebær

Uha det bliver spændende. Håber snart Tussi lander i din favn  jeg kan godt nok stadig ikke helt forstå at der er gået 9 måneder. 

Dejligt at du har fået så god en Jordmoder. Vi skal jo føde samme sted og min jordmoder fortalte mig i slutningen af sidste konsultation at hun skulle på efterløn og at jeg ville få en ny som hedder Rie. Jeg skal møde hende d. 11 januar - der er jeg i uge 16 dage fra termin. Håber meget på at hun er god at tale med.

Anmeld

5. januar 2011

DK

Sååå spændende!! Jeg glæder mig til at høre hvad svanger ambulatoriet siger!

Tænk at den bette er helt færdig-bagt derinde! Vildt!

KOM NU, 2011 babyer

Anmeld

5. januar 2011

Marco2

KOOOOMMM NUUUU!!!!!! 

Glæder mig til opdatering på samtale idag.

AG

Anmeld

5. januar 2011

karina pigen

Marco2 skriver:

KOOOOMMM NUUUU!!!!!! 

Glæder mig til opdatering på samtale idag.

AG

samtalen finder først sted på ONSDAG, de havde ikk tid før.. så er jeg os gået en over tid.. aftalen med min jordmor er at jeg senest bliver sat igang den 14.... så det håber jeg holder stik.. meeen mon ik naturen vælger at komme før der.. lad os håbe..

hehe

Anmeld

5. januar 2011

Sofia

Hvor er det spændende!! Jeg krydser fingre for at fødslen snart går igang helt af sig selv

Anmeld

5. januar 2011

CA

Her krydses også fingre

Anmeld

5. januar 2011

AnneBJ

Jeg krydser også for, at du bare går i gang af dig selv!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.