chance for få køn at vide..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

Chr-Hei

Hej piger..

Vil lige hører om der er nogle af jer som har været til scanningen man får i ca uge 20 har været ude for at i ikk ku få kønnet at vide selvom i ønskede det?

Ved godt det kommer and på hvordan barnet ligger osv men den vender sig vel så meget hele tiden at det burde være næsten sikkert man kan se det på et tidspunkt (bare min egen teori)

Skal nemlig til den scanning mandag hvor jeg så vil være 19+5 så håber da utrolig meget de kan se det..

MEn altså nogle som har oplevet de IKK kunne??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Marco2

Ja, det ku de ikke se til vores scanning. På trods af at vi blev scannet af to forskellige. Det tror jeg ikke er så unormalt. Og nogle gange vil de ikke give et bud på det …

Anmeld

4. januar 2011

Bryndis

Ved min første kunne de ikke se det da han vendte med røven til og nægtede at vende sig rundt. Jeg var oppe og ''hoppe'', drikke kold vand og han blev basket til af jordemoderen. Intet hjalp.

Men med nr 2 kunne de sagtens se det.

Anmeld

4. januar 2011

Chr-Hei

Marco2 skriver:

Ja, det ku de ikke se til vores scanning. På trods af at vi blev scannet af to forskellige. Det tror jeg ikke er så unormalt. Og nogle gange vil de ikke give et bud på det …

Okay .. Syntes bare aldrig man hører om man ikke kan se det .. emn ved self godt risikoen er der..

Men så må jeg bare krydse fingre for de kan (:

Anmeld

4. januar 2011

Chr-Hei

Bryndis skriver:

Ved min første kunne de ikke se det da han vendte med røven til og nægtede at vende sig rundt. Jeg var oppe og ''hoppe'', drikke kold vand og han blev basket til af jordemoderen. Intet hjalp.

Men med nr 2 kunne de sagtens se det.

Okay ja de kan være nogle stædige nogle de kære små .. men så håber jeg da bare den vender rigtigt .. Syntes bare alle man hører om får det at vide

Anmeld

4. januar 2011

marhemor

Heidi-ra skriver:

Hej piger..

Vil lige hører om der er nogle af jer som har været til scanningen man får i ca uge 20 har været ude for at i ikk ku få kønnet at vide selvom i ønskede det?

Ved godt det kommer and på hvordan barnet ligger osv men den vender sig vel så meget hele tiden at det burde være næsten sikkert man kan se det på et tidspunkt (bare min egen teori)

Skal nemlig til den scanning mandag hvor jeg så vil være 19+5 så håber da utrolig meget de kan se det..

MEn altså nogle som har oplevet de IKK kunne??

Hos mig kunne de heller ikke se kønnet ved scanning, det var faktisk først ved min 4. scanning at vi fik kønnet at vide... (blev scannet mange gange grundet graviditetssukkersyge).

Vores lille drillePRINSESSE havde nemlig hver gang taget navlestrengen imellem benene, så lige meget hvor meget jeg hoppede og dansede, så var der ikke noget at gøre...

Ved fødslen  havde hun så "valgt" at tage den om halsen  Hun må have været meget glad for den streng

Anmeld

4. januar 2011

Chr-Hei

marhemor skriver:

Hos mig kunne de heller ikke se kønnet ved scanning, det var faktisk først ved min 4. scanning at vi fik kønnet at vide... (blev scannet mange gange grundet graviditetssukkersyge).

Vores lille drillePRINSESSE havde nemlig hver gang taget navlestrengen imellem benene, så lige meget hvor meget jeg hoppede og dansede, så var der ikke noget at gøre...

Ved fødslen  havde hun så "valgt" at tage den om halsen  Hun må have været meget glad for den streng

PUHA det lyder godt nok ikke rart med den om halsen da.. Men ja hun må da have hygget sig vældig med den (;

Men ja der kommer jo nok lidt flere scanninger så mon ikke jeg har en change for få det at vide inden den lille kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.