Bliver sååå utålmodig ,-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

AnneCatrine

Jeg er i dag 40+5 og jeg kan bare ikke vente længere med at se vores lille søn komme til verden, Er der andre der ligesom mig er gået over tiden, og bare venter på at se sit lille vidunder komme???

Har læst en masse om hvad man skulle kunne gøre, for selv at være med til at sætte fødslen igang, men må indrømme at jeg ikke rigtigt syntes det virker- Jeg har selvfølgelig en masse plukveer samt smerter i mit bækken, men ellers intet som tyder på at jeg snart kommer til at se vores søn....

har hørt at det kan tage langt tid og være meget smertefuldt at skulle sættes igang, men lige nu tror jeg desværre det kommer til at ende sådan....

Hilsen Annecatrine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Linemaria90

jeg håber ikke jeg går over tid :/ men sender dig lige et stort kram, for jeg ville selv have det på samme måde hvis det var mig... heldigvis er der uanset hvad, ikke længe til du skal se din lille søn

og et STOOOORT pust VE-støv sender jeg lige

Anmeld

4. januar 2011

Aprilmor11

AnneCatrine skriver:

Jeg er i dag 40+5 og jeg kan bare ikke vente længere med at se vores lille søn komme til verden, Er der andre der ligesom mig er gået over tiden, og bare venter på at se sit lille vidunder komme???

Har læst en masse om hvad man skulle kunne gøre, for selv at være med til at sætte fødslen igang, men må indrømme at jeg ikke rigtigt syntes det virker- Jeg har selvfølgelig en masse plukveer samt smerter i mit bækken, men ellers intet som tyder på at jeg snart kommer til at se vores søn....

har hørt at det kan tage langt tid og være meget smertefuldt at skulle sættes igang, men lige nu tror jeg desværre det kommer til at ende sådan....

Hilsen Annecatrine

Masser af ve-støv ..

Har hørt at det skulle hjælpe at danse lidt, ryste lidt med hofterne, så prinsen kommer længere ned .. Men har ikke selv prøvet det , så ved ikke om det virker ..

Men held og lykke og håber snart at der sker noget

Anmeld

4. januar 2011

Silas&Mille

Jeg er 40+0 idag, så kommer også til at gå over tid, og er MEGET utålmodig. 

Sender en masse ve-støv afsted til dig og krydser fingre for at guldklumpen snart kommer ud til jer

Anmeld

8. januar 2011

AnneCatrine

Hej allesammen tror det var en god omgang ve-støv i fik sendt afsted.. Jeg fik i hvert fald min søn i armene dagen efter den 5 januar- det var godt nok noget af en tur med mange op og nedture, men i sidste ende er jeg så lykkelig, nu mor til Emir 52 cm lang vejede 3890-og har endda her i løbet af de 3 dage som er gået taget endnu 40 gr på så ja æde kan han... takker for alt ve-støv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.