Vente vente vente... Det kan ikke være rigtigt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

748 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

Mischa

Først skulle vi vente i 2 måneder på at få svar fra obduktion efter at vi havde mistet for 4. gang, så skulle vi ha taget blodprøver, nu skal vi vente i 3 måneder på at få svar på dem, efter vi har fået svar skal vi yderliger vente i 4-5 måneder på at komme til udredning på rigshospitalet...

hvorfor SKAL man have svar på noget før man kan gå videre? hvorfor føler jeg at jeg bliver røvrendt af overlæger der påstår at de gør hvad de kan.

Min mand skal udsendes til Afghanistan til august, og vi har bare ikke tid til at vente på det her. Det giver mig hovedpine, ondt i maven og kan ikke sove om natten, tuder hele tiden, jeg kan se frem til at vente et halvt år for at få svar på om der er noget galt med én/eller begge af os...

Synes jeg ikke er fair. når jeg nu hører at det er så "SKIDE NORMALT" at miste, så kom dog igang med de undersøgelser for pokker! kan virkelig ikke forstå det system, kan ikke holde den lange ventetid ud!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Moar2011

MiChElLeKuHr skriver:

Først skulle vi vente i 2 måneder på at få svar fra obduktion efter at vi havde mistet for 4. gang, så skulle vi ha taget blodprøver, nu skal vi vente i 3 måneder på at få svar på dem, efter vi har fået svar skal vi yderliger vente i 4-5 måneder på at komme til udredning på rigshospitalet...

hvorfor SKAL man have svar på noget før man kan gå videre? hvorfor føler jeg at jeg bliver røvrendt af overlæger der påstår at de gør hvad de kan.

Min mand skal udsendes til Afghanistan til august, og vi har bare ikke tid til at vente på det her. Det giver mig hovedpine, ondt i maven og kan ikke sove om natten, tuder hele tiden, jeg kan se frem til at vente et halvt år på at få svar på og der er noget galt med én/eller begge af os...

Synes jeg ikke er fair. når jeg nu hører at det er så "SKIDE NORMALT" at miste, så kom dog igang med de undersøgelser for pokker! kan virkelig ikke forstå det system, kan ikke holde den lange ventetid ud!!  

undskyld jeg lige spørg om noget andet

min mand skal også usendes til august - hvor er din mand i mili henne ? og hvad er han ?

håber i snart får noget held med det i går igennem.

Anmeld

4. januar 2011

Mischa

Babyklar skriver:

undskyld jeg lige spørg om noget andet

min mand skal også usendes til august - hvor er din mand i mili henne ? og hvad er han ?

håber i snart får noget held med det i går igennem.

Han er sergent i Skive, i panseringeniørkompagniet

Anmeld

4. januar 2011

RiUL

MiChElLeKuHr skriver:

Min mand skal udsendes til Afghanistan til august, og vi har bare ikke tid til at vente på det her. Det giver mig hovedpine, ondt i maven og kan ikke sove om natten, tuder hele tiden, jeg kan se frem til at vente et halvt år for at få svar på om der er noget galt med én/eller begge af os...

Ville bare lige give et stooort kram 

Det er virkelig uretfærdigt for jer, ville ønske at jeg kunne gøre noget. Virkelig!

Håber at det hele snart lykkedes for jer, og at alt falder på plads 

Anmeld

4. januar 2011

Moar2011

MiChElLeKuHr skriver:

Han er sergent i Skive, i panseringeniørkompagniet

okey min er MP'er

Anmeld

4. januar 2011

Mischa

Babyklar skriver:

okey min er MP'er

i aalborg?

Anmeld

4. januar 2011

Moar2011

MiChElLeKuHr skriver:

i aalborg?

Jeps

Anmeld

4. januar 2011

Mischa

ri.ul skriver:

Ville bare lige give et stooort kram 

Det er virkelig uretfærdigt for jer, ville ønske at jeg kunne gøre noget. Virkelig!

Håber at det hele snart lykkedes for jer, og at alt falder på plads 

tak, jeg ved også godt at det nok skal gå. men ventetiden er hård..

Anmeld

4. januar 2011

Lisbeth1985

Hvor lyder det som en hård omgang i har været igennem. Jeg håber, at du snart får de svar du søger

Lisbeth

Anmeld

4. januar 2011

Mischa

Lisbeth1985 skriver:

Hvor lyder det som en hård omgang i har været igennem. Jeg håber, at du snart får de svar du søger

Lisbeth

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.