Fødsel????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

DK

Uhhhh spændende!!!

Gad vide om der er kommet en baby til verden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

piadas

DK skriver:

Uhhhh spændende!!!

Gad vide om der er kommet en baby til verden

Ja, det tænkte jeg også lige! Jeg blev også lige NØDT til at logge på, for at se om der var kommet en opdatering!

Hvad med Bimmeren? Han vil bare slet ikke ud eller hvad?!

Anmeld

5. januar 2011

DK

piadas skriver:

Ja, det tænkte jeg også lige! Jeg blev også lige NØDT til at logge på, for at se om der var kommet en opdatering!

Hvad med Bimmeren? Han vil bare slet ikke ud eller hvad?!

Næææ.... Han hygger sig ret godt derinde! Men JDM har jo også sagt at min vom er et rent "lalandia" med masser af plads til at boltre sig i, masser af vand at svømme i og 37 grader, så hvorfor dog ønske at komme ud?

Anmeld

5. januar 2011

Tut

Håber du tog afsted.

Da jeg fødte 2. gang, nåede jeg kun at være på fødesstuen i 35 min, så var min datter født. Så det går hurtigere 2. gang.

Anmeld

5. januar 2011

Pige2009

CamiRon skriver:

Hej Piger.

Jeg sidder her med sammentrækninger der bider godt til og med ca. 4 min imellem. Jeg er 2. gangsfødende og 38+3 i dag.

Jeg fødte hurtigt sidste gang (4 timer fra vi kom ind på FG til tøsen var ude). Kom ind med det jeg troede var regelmæssige plukkeveer og nedsat babyaktivitet og fik at vide at jeg var 3 cm åben og godt igang!

Så jeg er meget i tvivl nu. Vil jo gerne nå derind i ordentlig tid osv.

Har ringet til FG som sagde at jeg er velkommen til at komme ind og få kørt en strimmel eller jeg kunne se tiden an herhjemme...

Hvad ville I gøre? Kan sgu ikke rigtig vurdere det!!

Her gik kun 3 timer Hvad med at ringe til FG og spørge dem, hvordan du skal forholde dig

God fødsel!

Anmeld

5. januar 2011

CamiRon

Hej Piger.

Tak for jeres svar!

Desværre er der ikke kommet nogen lille lækker lyserød baby ud - nææh nej. I stedet kom vi hjem med piller mod en kraftig BLÆREBETÆNDELSE!!!

Det er bare så træls og skuffende! Og jeg er vildt overrasket over at en blærebetændelse kan give så kraftige plukkeveer!!!  Jeg tog 2 piller i aftes og igen i nat og i løbet af natten gik mine dejlige regelmæssige veer i sig selv... Surt! Så det er ikke min tur endnu.

Anmeld

5. januar 2011

Hasselnødden

CamiRon skriver:

Hej Piger.

Tak for jeres svar!

Desværre er der ikke kommet nogen lille lækker lyserød baby ud - nææh nej. I stedet kom vi hjem med piller mod en kraftig BLÆREBETÆNDELSE!!!

Det er bare så træls og skuffende! Og jeg er vildt overrasket over at en blærebetændelse kan give så kraftige plukkeveer!!!  Jeg tog 2 piller i aftes og igen i nat og i løbet af natten gik mine dejlige regelmæssige veer i sig selv... Surt! Så det er ikke min tur endnu.

Det oplevede jeg også, søndag var terminen - mandag morgen 4.45 gik slimproppen og omkring kl. 10 om formiddagen begyndte jeg så småt at få veer og jeg lå indtil kl. 2 om natten og sagde puuuuuust med jævne mellemrum i soveværelset og straks der var 3 sekunder imellem ringede vi til FG og de bad os komme ind for nu var vi ikke så rolige længere.. det viste sig at jeg kun var 1/2 cm åben og havde blærebetændelse... det var jo helt ubegribeligt at det kan snyde så meget... vi fik lov til at overnatte og jeg fik morfin og kørte hjem til sommerhuset tirsdag formiddag (rædselsfuld køretur, måtte holde i panikstroppen hele vejen for kunne ikke sidde på mit underliv, her fortsatte jeg så med at puuuuuuuste indtil kl. 22 om aftenen hvor vi kørte ind på FG igen (det var januar 2010, så vi kunne ikke tage så mange chancer med hensyn til både sne/snefygning) selvom vi havde helgarderet os med mandskabsvogne og naboer ved sommerhuset, så vi måtte køre når det hele ikke lige passede sammen.. og så viste det sig at jeg nu var 2 cm åben og vi blev så indlogeret på FG, onsdag den 13. kl. 12.32 kom vores dejlige søn til verden

Men er bestemt stadigvæk overrasket over hvor ondt det kan gøre at have blærebetændelse - især fordi man som førstegangsfødende intet har at sammenligne med, men at det ikke har gjort så ondt før... så tænker jeg tilbage havde jeg kun været to dage om at have veer og føde, hvis ikke vi tæller mandagens smerter med

Så mon ikke den lille lyserøde engel kommer ud til dig inden længe  når BB er gået i sig selv igen.

Anmeld

5. januar 2011

CamiRon

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Det oplevede jeg også, søndag var terminen - mandag morgen 4.45 gik slimproppen og omkring kl. 10 om formiddagen begyndte jeg så småt at få veer og jeg lå indtil kl. 2 om natten og sagde puuuuuust med jævne mellemrum i soveværelset og straks der var 3 sekunder imellem ringede vi til FG og de bad os komme ind for nu var vi ikke så rolige længere.. det viste sig at jeg kun var 1/2 cm åben og havde blærebetændelse... det var jo helt ubegribeligt at det kan snyde så meget... vi fik lov til at overnatte og jeg fik morfin og kørte hjem til sommerhuset tirsdag formiddag (rædselsfuld køretur, måtte holde i panikstroppen hele vejen for kunne ikke sidde på mit underliv, her fortsatte jeg så med at puuuuuuuste indtil kl. 22 om aftenen hvor vi kørte ind på FG igen (det var januar 2010, så vi kunne ikke tage så mange chancer med hensyn til både sne/snefygning) selvom vi havde helgarderet os med mandskabsvogne og naboer ved sommerhuset, så vi måtte køre når det hele ikke lige passede sammen.. og så viste det sig at jeg nu var 2 cm åben og vi blev så indlogeret på FG, onsdag den 13. kl. 12.32 kom vores dejlige søn til verden

Men er bestemt stadigvæk overrasket over hvor ondt det kan gøre at have blærebetændelse - især fordi man som førstegangsfødende intet har at sammenligne med, men at det ikke har gjort så ondt før... så tænker jeg tilbage havde jeg kun været to dage om at have veer og føde, hvis ikke vi tæller mandagens smerter med

Så mon ikke den lille lyserøde engel kommer ud til dig inden længe  når BB er gået i sig selv igen.

Åhh hvor er det rart at høre at andre også har oplevet det!! Ikke at jeg ønsker det for nogen selvfølgelig, men jeg føler mig bare så snydt og lidt dum!

Håber at min baby kommer ud inden længe - som din gjorde!!

Tak for dit svar - det trøstede virkelig!!

Anmeld

5. januar 2011

Hasselnødden

CamiRon skriver:

Åhh hvor er det rart at høre at andre også har oplevet det!! Ikke at jeg ønsker det for nogen selvfølgelig, men jeg føler mig bare så snydt og lidt dum!

Håber at min baby kommer ud inden længe - som din gjorde!!

Tak for dit svar - det trøstede virkelig!!

Hvordan kunne du vide andet?  

Jeg var så "medtaget" at min kæreste kørte mig op på FG i en kørestol for jeg kunne slet ikke gå så ondt det gjorde og så få at vide at jeg er 1/2 cm åben OG BB?  Amen helt ærligt. Jeg følte mig bestemt også lidt dum, taget andres beretninger i betragtning og jeg tænkte på HVOR ondt det så ville komme til at gøre, når jeg så først gik i fødsel, men der var ingen forskel. Det var heldigvis de samme smerter. Men at komme ind 1/2 cm åben og i kørestol..

JM spurgte mig også om jeg havde ondt når jeg skulle på toilet og jeg skulle tisse tit - JA, men jeg var jo bare gravid og terminen var overskredet samt slimproppen var gået. Såeh.. jeg kunne jo ikke vide andet.. der er bare nogen ting kroppen ikke kan fortælle. Vi havde da aldrig tænkt på at det "bare" kunne være BB.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.