CamiRon skriver:
Hej Piger.
Tak for jeres svar! 
Desværre er der ikke kommet nogen lille lækker lyserød baby ud - nææh nej. I stedet kom vi hjem med piller mod en kraftig BLÆREBETÆNDELSE!!! 
Det er bare så træls og skuffende! Og jeg er vildt overrasket over at en blærebetændelse kan give så kraftige plukkeveer!!!
Jeg tog 2 piller i aftes og igen i nat og i løbet af natten gik mine dejlige regelmæssige veer i sig selv... Surt! Så det er ikke min tur endnu. 
Det oplevede jeg også, søndag var terminen - mandag morgen 4.45 gik slimproppen og omkring kl. 10 om formiddagen begyndte jeg så småt at få veer og jeg lå indtil kl. 2 om natten og sagde puuuuuust med jævne mellemrum i soveværelset og straks der var 3 sekunder imellem ringede vi til FG og de bad os komme ind for nu var vi ikke så rolige længere.. det viste sig at jeg kun var 1/2 cm åben og havde blærebetændelse... det var jo helt ubegribeligt at det kan snyde så meget... vi fik lov til at overnatte og jeg fik morfin og kørte hjem til sommerhuset tirsdag formiddag (rædselsfuld køretur, måtte holde i panikstroppen hele vejen for kunne ikke sidde på mit underliv, her fortsatte jeg så med at puuuuuuuste indtil kl. 22 om aftenen hvor vi kørte ind på FG igen (det var januar 2010, så vi kunne ikke tage så mange chancer med hensyn til både sne/snefygning) selvom vi havde helgarderet os med mandskabsvogne og naboer ved sommerhuset, så vi måtte køre når det hele ikke lige passede sammen.. og så viste det sig at jeg nu var 2 cm åben og vi blev så indlogeret på FG, onsdag den 13. kl. 12.32 kom vores dejlige søn til verden 
Men er bestemt stadigvæk overrasket over hvor ondt det kan gøre at have blærebetændelse - især fordi man som førstegangsfødende intet har at sammenligne med, men at det ikke har gjort så ondt før... så tænker jeg tilbage havde jeg kun været to dage om at have veer og føde, hvis ikke vi tæller mandagens smerter med 
Så mon ikke den lille lyserøde engel kommer ud til dig inden længe
når BB er gået i sig selv igen.
Anmeld