Pletblødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

970 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

Nynne88

Hej piger.

Jeg er i dag 5+4 og i morges da jeg var på wc kom der en masse udflåd med en lille smule farve i. Det var svagt brunt.

Jeg har så været til lægen som fortalte at det umiddelbart ikke kommer fra min livmoderhals men at hun godt kunne se at jeg havde lidt farvet udflåd i skeden. Blev derefter sendt hjem på sofaen og er selvfølgelig rigtig bange for at miste.

Er der andre der har oplevet pletblødning i graviditeten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

nahoje

Nej, jeg har ikke oplevet det. Men det lyder som om du har gjort det rigtige- været til lægen og taget den med ro. Jeg tror ikke du behøver være bekymret Tænker at man måske skal blive bekymret hvis man begynder at bløde friskt blod og får ondt i maven. Ellers tror jeg det er normalt at man kan bløde lidt.

Anmeld

4. januar 2011

Blyb

Jeg starter med det mindre positive..

Mine personlige erfaringer har ikke været gode mht. pletblødninger. Jeg har aborteret 3 gange og de er alle startet med let lyserød blødning, der kun kunne ses når jeg tørrede mig.

MEN dertil skal det lige siges, at der er masser af piger herinde der pletbløder og nogle endda styrtbløder i starten, uden det har nogen som helst betydning.

Derfor er det drøn svært at komme med råd eller andet, da det både kan være det ene og andet. Jeg håber SÅ meget for dig det snart stopper igen, så du igen kan slappe af og nyde din graviditet.

alt for dig!

Anmeld

4. januar 2011

Nynne88

tak for svar pigerjeg kan jo ikke gøre andet end at vente. Men har indstillet mig på at jeg mister. Det er bare svært for det vil være anden gang

Anmeld

4. januar 2011

quindelist

Jeg håber sådan for dig at det "bare er" en blødning der slet ikke har noget med graviditeten at gøre.

Det er slet ikke ualmindeligt at man bløder undervejs, nogle kvinder bløder fuldstændigt regelmæssigt som hvis de havde menstruation igennem en hel graviditet og opdager derfor først meget sent at de faktisk er gravide.

Så du må ikke opgive før du ved at der ikke er noget håb. 

Anmeld

5. januar 2011

Ka+Ma=Be

Tror heller ikke du skal bekymre dig

Min svigerinde havde "almindelig" menstruation 3 gange inden hun opdagede at hun var gravid. Det stoppede igen og hun fik en fin og velskabt dreng

Så jeg krydser fingre for at alt er som det skal være  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.