Ts i dag :))))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.320 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

Blyb

Jubiii..jeg har en lille levende reje  i min mave. Det var så dejligt og betryggende at få det bekræftet til scanning i dag.

Har ikke den endelige ro i maven, men mine stærke symtomer som kvamle og udpræget træthed hjælper mig alligevel godt på vej.

Ny scanning om 15 dage.. Fantastisk! Realiteten om jeg endelig bliver mor rykker tættere og tættere på

Blyb 6+7

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Happiness

Blyb skriver:

Jubiii..jeg har en lille levende reje  i min mave. Det var så dejligt og betryggende at få det bekræftet til scanning i dag.

Har ikke den endelige ro i maven, men mine stærke symtomer som kvamle og udpræget træthed hjælper mig alligevel godt på vej.

Ny scanning om 15 dage.. Fantastisk! Realiteten om jeg endelig bliver mor rykker tættere og tættere på

Blyb 6+7

Hvor er det bare dejligt! Stort tillykke med den gode scanning

Anmeld

4. januar 2011

nahoje

Tillykke, hvor er det bare dejligt  Jeg synes det ville være rart hvis man blev scannet lidt oftere, bare for at vide at alt er okay. Jeg har ingen symptomer, så det er jo lidt svært at forestille sig, at der rent faktisk er en lille spire derinde  Men jeg har lige været til første lægebesøg i dag, så fik da bekræftet at jeg virkelig stadig er gravid.

Nanna 6+6

Anmeld

4. januar 2011

Blyb

Tak for de søde ord piger. Det var så dejligt

Jeg kan godt forstå bekymringen indtil NF. Det er alligevel mange uger at gå, før man endeligt får det bekræftet ved scanning. Kan godt forstå det bliver mere og mere normalt for gravide at købe sig til privat scanning inden NF. Det giver altså lige lidt ro på.

Nanna: Hvordan kunne din læge fortælle du stadig er gravid? Fik du taget blodprøve?

Anmeld

4. januar 2011

pernille.23

jeg havde det præcis ligesom dig, før jeg havde været til scanning og hørt hjertet, følte jeg det som lidt uvirkeligt... men efter føler jeg det også som en realitet at jeg nok bliver mor til sommer

men ville også synes at det ville være rart at blive scannet lidt oftere..

Anmeld

4. januar 2011

Jolene

Hihi. Jeg kalder også min for rejen Jeg blev scannet 3 uger efter, jeg fik det positive svar. Det var rart at se, at den faktisk er der. Har fået det sådan lidt igen, at jeg gerne vil kigge til den igen for at se, om den er der. Jeg har ikke særlig meget kvalme, men er bare blevet MEGET kræsen. Jeg har ikke noget bestemt, jeg craver, men det kan vel nå at komme.

Får rejen at se igen den 28. jan til nakkefoldsscanning

Anmeld

5. januar 2011

nahoje

Blyb: Nej men fik laven en urintest igen (der stadig var positiv) og fik også lavet GU. Og så fik jeg jo en vandrejournal  

Anmeld

13. januar 2011

Sabina

Blyb skriver:

Blyb 6+7

Tillykke. Der er intet bedre end et godt svar efter en scanning :-)
Jeg kan slet ikke vente til jeg skal til scanning igen, og have kønnet afvide :-)

Anmeld

13. januar 2011

Nynne88

Stort tillykke med bebs.. Hvilke symtomer har du?

Anmeld

15. januar 2011

Blyb

Sabina skriver:

Tillykke. Der er intet bedre end et godt svar efter en scanning :-)
Jeg kan slet ikke vente til jeg skal til scanning igen, og have kønnet afvide :-)

Tusinde tak.. det er nu snart 14 dage siden og mange tanker har været forbi mig siden. Men skal heldigvis scannes igen på onsdag. Glæder mig helt vildt og kan næææsten ikke vente!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.