Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her er jeg da jeg var i uge 7+0 (uge 8)
Er uge 13+4 idag, så tager et nyt billede på fredag, hvor jeg er 14+0
Er desværre dårlig til at huske det, så har ik taget nogen siden uge 8
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MaybeMe skriver: Her er jeg da jeg var i uge 7+0 (uge 8) Er uge 13+4 idag, så tager et nyt billede på fredag, hvor jeg er 14+0 Er desværre dårlig til at huske det, så har ik taget nogen siden uge 8
Nej hvor er det en smuk mave du har stort tillykke med den lille
Det ses sørme tydeligt, selvom du ikke er længere henne Hvor er du fin. Glæder mig til et opdateret billede
Jacob&Kusuma skriver: Nej hvor er det en smuk mave du har stort tillykke med den lille
Tak Glæder mig bare til den blir stooor
Baagøe skriver: Det ses sørme tydeligt, selvom du ikke er længere henne Hvor er du fin. Glæder mig til et opdateret billede
Ja det blev ret hurtigt meget tydeligt. Men synes nu selv det er gået lidt i stå siden. Må prøve at se om der er forskel her på fredag
Yes - endelig en der også vokser med lynets hast
Men rigtig rigtig fin mave, den er rigtig sød
Lotus86 skriver: Yes - endelig en der også vokser med lynets hast Men rigtig rigtig fin mave, den er rigtig sød
Ja, men synes det er gået lidt i stå nu... Men er jo svært at se, så må tage et billede fredag morgen og sammenligne
MaybeMe skriver: Ja det blev ret hurtigt meget tydeligt. Men synes nu selv det er gået lidt i stå siden. Må prøve at se om der er forskel her på fredag
Heldigvis vokser man ikke lige hurtigt hele tiden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128