mens i december og nu igen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

Vidunderligeunger

hej Piger.

Jeg havde mens i december, fik det d. 18 ca. Havde ikke ondt i maven som sædvanlig men blødte 8 dage i stedet for seks. Det kom 28 dage efter sidste mens første dag, Så jeg regnede det jo for regelmæssigt

nu får jeg så mens i dag også, OG DET GØR ONDT!! Rigtige voldsomme mens smerter :/ Men hvorfor mon det kommer igen allerede? Har haft regelmæssig mens de sidste 8 år både med og uden p-piller... hm..??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Filippa & Liva

BlyViol skriver:

hej Piger.

Jeg havde mens i december, fik det d. 18 ca. Havde ikke ondt i maven som sædvanlig men blødte 8 dage i stedet for seks. Det kom 28 dage efter sidste mens første dag, Så jeg regnede det jo for regelmæssigt

nu får jeg så mens i dag også, OG DET GØR ONDT!! Rigtige voldsomme mens smerter :/ Men hvorfor mon det kommer igen allerede? Har haft regelmæssig mens de sidste 8 år både med og uden p-piller... hm..??

Hmm...

Ja, det lyder da lidt mystisk, hvis din cyklus ellers har været regelmæssig i hele 8 måneder efter dit p pille stop?!

Har du snakket med lægen om det?

Anmeld

6. januar 2011

Vidunderligeunger

BigBabyWish skriver:

Hmm...

Ja, det lyder da lidt mystisk, hvis din cyklus ellers har været regelmæssig i hele 8 måneder efter dit p pille stop?!

Har du snakket med lægen om det?

8 år... både på p-piller, og uden... Ja det er underligt. men nu ser vi om det bare er en engangsforteelse Tak for svaret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.