Er I klar til vejning i morgen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

Kloster

Hej Piger.

Er I klar til vejning i morgen og hvem er startet allerede?

Jeg startede projekt kur i søndags. Har vejet mig hver dag (ved jeg godt jeg ikke skal) men tager reelt kun notat af det den ene gang om ugen, vi vejer sammen - onsdag.

Min kur går fantastisk og jeg er top motiveret.

VH Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Dansker i England

Kloster skriver:

Hej Piger.

Jeg startede projekt kur i søndags. Har vejet mig hver dag (ved jeg godt jeg ikke skal) men tager reelt kun notat af det den ene gang om ugen, vi vejer sammen - onsdag.

VH Kloster

Jeg var lige på vej ind og oprette et lignende indlæg.

Jeg er helt klart med på vejedag i morgen, og jeg er også "tyvstartet" på kuren, så nu må vi håbe, vægten vil gå derned, jeg vil have den.

Jeg tænkte, at vi kunne hver især lave et indlæg, hvor der står vores startvægt og målvægt. Personligt synes jeg, det er en kæmpe motivation at se både min og andres vægt på skrift, da det får mig til at oppe mig lidt ekstra

Anmeld

5. januar 2011

puttecolle

Kloster skriver:

Hej Piger.

VH Kloster

jeg behøver ikke veje mig i morgen for det gjorde jeg i dag og den sagde 69,9kg og mit mål i første omgang er at komme ned på 65kg :O) her hjemme er der ingen sovs,smør og sukker i en hel mrd for at se hvordan det virker også drikker vi nupo to gange om dagen da vi har set et kæmpe framskridt inde ved naboen hvor hun tabte sig helt vildt. andre gode forslag på at tabe sig?

Nicole

Anmeld

5. januar 2011

Dansker i England

Håber virkelig, der er flere, der vil være med, som skal tabe sig mere end 5-10 kg (no offence til jer andre Selv skal jeg tabe mig ca 25 kg.

Anmeld

5. januar 2011

bonnie81

hej jeg vil gerne være med jeg skal tabe mig 15 kg det er målet men hvis jeg taber mig 10 på 2 mdr så stopper kæresten med at ryge ellers først når de 15 er røget. jeg spiser sundt og ik for meget ( har været mit største problem, er exstrem vild medmad) og så har jeg meldt mig in i fitness og det er super skønt kom dog til at vaske i ipod i vaskemaskinen igår men håber den kan overleve når den er tør.

hilsen Bonnie

Anmeld

5. januar 2011

Svei

Kloster skriver:

Hej Piger.

VH Kloster

Hvorfor ikek veje sig hver dag? Jeg har læst at netop det er medvirkende til at mange holder sit vægttab at de vejer sig dagligt...jeg vejer mig dagligt og vil altid gøre dte, så kan jeg se hvad der sker og hive fat når det er ved at glide..

Anmeld

8. januar 2011

Dot D

Jeg har tabt mig 15 kg fra juleaften 2009 til juleaften 2010, så håber på at kunne gøre det samme i det her år. Vil rigtigt gerne tabe mig 20 - 25 kg mere i alt, så 15 kg i år, så er der jo kun 5-10 kg der skal klares næste år, hi hi, med nuværende tempo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.