advarsel på puslebord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.161 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

Lone Jakobsen

jeg har netop købt et puslebord af mærket: hoppekids, på den ene plade, står der følgende advarsel:

"bør ikke anvendes til børn over 12mdr"

butikken siger det er normalt, men jeg har aldrig set det før. nogen der har set denne advarsel før?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Margorie

Ja på dem fra ikea står det også..

Anmeld

4. januar 2011

Lone Jakobsen

Margorie skriver:

vidste slet ikke at Ikea havde pusleborde

Anmeld

4. januar 2011

Lone Jakobsen

Margorie skriver:

æv æv, så ku jeg lige ha sparet 150kr, de har præcis det samme puslebord som det jeg lige har købt

Anmeld

4. januar 2011

RumlesMor

Tror denne advarsel står der fordi man tænker på hvor mobile børn over 12 mdr. er, og at man som producent skal tænke i sikkerhed - og den kan ikke garanteres overfor de større børn.

Min søn er 8, næsten 9 mdr. og han er overalt på vores puslebord - og jeg skifter ham som regel også alle andre steder. Når de begynder at møve rundt og senere kravle, så skal der kun 1 sekunds uopmærksomhed til før de er faldet ned.

Anmeld

4. januar 2011

Lone Jakobsen

RumlesMor skriver:

Tror denne advarsel står der fordi man tænker på hvor mobile børn over 12 mdr. er, og at man som producent skal tænke i sikkerhed - og den kan ikke garanteres overfor de større børn.

Min søn er 8, næsten 9 mdr. og han er overalt på vores puslebord - og jeg skifter ham som regel også alle andre steder. Når de begynder at møve rundt og senere kravle, så skal der kun 1 sekunds uopmærksomhed til før de er faldet ned.

ja det kan der være noget om. synes bare pladen virkede meget tynd, så frygtede lidt om den ku holde.

Anmeld

4. januar 2011

Margorie

nutche skriver:

æv æv, så ku jeg lige ha sparet 150kr, de har præcis det samme puslebord som det jeg lige har købt

Ej hvor surt! Sådan noget sker også tit for mig..

Anmeld

4. januar 2011

Lone Jakobsen

Margorie skriver:

Ej hvor surt! Sådan noget sker også tit for mig..

ja især fordi vi skal i ikea på fredag, så jeg ku faktisk ha sparet en tur til ønskebørn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.