kendskab til babyalarmer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

LenaJohansen

Er der nogen herinde der kan anbefale en babyalarm.

Jeg ved ikk hvilken jeg ska vælge...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Brams

LenaJohansen skriver:

Vi har en Super Nova, som vi er MEGET tilfredse med

Anmeld

4. januar 2011

missie20

Vi har en Phillips Avent. Det er god  Koster 318 kr i El-giganten

Anmeld

4. januar 2011

Bb3031

SuperNOVA - De koster mange penge, men er det værd. Vi fik dem i julegave og er rigtig glade for dem. Jeg har prøvet at Alexanders sov eftermiddagslur i en campingvogn, mens vi sad en del meter væk derfra i et lokale overfor campingvognen og der kunne den stadig fange signal, selv om campingvognen stod udenfor, (som den jo selvfølgelig gør ), og vi sad i en helt anden bygning, hvor vi havde udsyn til campingvognen. 

Jeg spurgte selv veninder tilråds inden vi ønskede os en og jeg blev helt klart anbefalet den.

Min kæreste googlede internettet igennem og det var også den model babyalarm, som han kunne læse flest positive anmeldelser om.

Anmeld

4. januar 2011

oerbaek

vi har en phillips alarm den er 5 år gammel og den virker stadig upåklageligt. tror dog ikke man kan få den model mere

Anmeld

4. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har en Super Nova og vi har aldrig haft problemer med den. Den bruges nu til nr. 2 og virker ubeklageligt efter diverse slag og fald

Anmeld

4. januar 2011

Mullebergen

Jeg har disse fra Philips od de er bare stjerne gode! 

Den har vundet i test og har en masse funktioner som fx. temperaturmåler, vuggeviser (bruger jeg dog ikke, men min nevø elsker at lytte til dem), man kan tale til barnet fra forældreenheden osv. osv.

Den er ret dyr herhjemme men de kan købes på amazon til 700 inkl. fragt, det er noget nær halv pris

Jeg har altid hørt godt om SuperNova og var da også glad nok for de jeg havde til min søn, men de når ikke Phillips til sokkeholderne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.