Formentlig sidste jordemorbesøg, baby helt klar ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

mettenoah

Lille opdatering fra mig...
jeg fik rent faktisk veer i morges.
Fra 6:30-9:00 havde jeg kraftige "gode" veer med 9-10 min. mellemrum, men så er de aftaget her i løbet af formiddagen...
Men tar det roligt, blev lidt forskrækket over, at de var så pludselige, voldsomme og rytmiske, så at de var aftagende, gjorde ikke så meget, så kunne jeg lige vende mig til tanken om mulig fødsel..

Meeen nu synes jeg oss gerne, at der sker lidt mere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

AnneBJ

mettenoah skriver:

Fra 6:30-9:00 havde jeg kraftige "gode" veer med 9-10 min. mellemrum, men så er de aftaget her i løbet af formiddagen...
Men tar det roligt, blev lidt forskrækket over, at de var så pludselige, voldsomme og rytmiske, så at de var aftagende, gjorde ikke så meget, så kunne jeg lige vende mig til tanken om mulig fødsel..

IH hvor spændende!! Puster mere vestøv efter dig!

Anmeld

5. januar 2011

Marco2

Spændende.

Synes man ofte hører at 2. gangs får de der on-off-veer …

Men krydser fingre for at hun snart kommer ud.

AG

Anmeld

5. januar 2011

Lene76

Sender en masse Veestøv din vej.....

Anmeld

5. januar 2011

piadas

Måske begynder det at vælte ind med babyer nu? Jeg hepper i hvert fald - og sender masser af vestøv!

Anmeld

5. januar 2011

Maria-s

mettenoah skriver:

**VESTØV** PPUUUUUUSSSSTTTTTTTT!!!

Anmeld

6. januar 2011

mettenoah

intet er sket endnu... rolig, kedelig nat

Anmeld

6. januar 2011

Marco2

mettenoah skriver:

intet er sket endnu... rolig, kedelig nat

Damn … havde lige glædet mig til at logge på og se at du enten var godt i gang eller havde født 

Puuuust

AG

Anmeld

7. januar 2011

mettenoah

Ny lille opdate fra mig... knap så flatterende, men har rendt på toilettet lidt for mange gange idag, og ikk fordi jeg skulle tisse...

Er der ikk noget med, at man kan pådrage sig lind mave, lidt inden fødsel??? Eller er det en skrøne....

Anmeld

7. januar 2011

mettenoah

mettenoah skriver:

Ny lille opdate fra mig... knap så flatterende, men har rendt på toilettet lidt for mange gange idag, og ikk fordi jeg skulle tisse...

Er der ikk noget med, at man kan pådrage sig lind mave, lidt inden fødsel??? Eller er det en skrøne....

orv ser lige, at Diana har haft samme tur.... så ligger svaret jo lidt dér

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.