uuh hvor jeg bange.. skal til 8ugers undersøgelse imorgen og

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

Lone Jakobsen

jeg synes ikke det var noget særligt, og synes bare det er den bedste prævention

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Magsen

nutche skriver:

jeg synes ikke det var noget særligt, og synes bare det er den bedste prævention

yes, positivt

Anmeld

5. januar 2011

Pige2009

Maggieh skriver:

uh det jeg også for!

Hvordan er det så gået?

Anmeld

5. januar 2011

Magsen

Baagøe skriver:

Hvordan er det så gået?

det var så først imorgen  dumme mig! så jeg har lige en dag ekstra at være bange i

Anmeld

6. januar 2011

Pige2009

Maggieh skriver:

det var så først imorgen  dumme mig! så jeg har lige en dag ekstra at være bange i

Hvordan er det så gået idag?

Anmeld

6. januar 2011

Magsen

Baagøe skriver:

Hvordan er det så gået?

SÅ er det overstået !!!! og det gjorde SLET ikke ondt at få den sat op :b lægen siger ''nu vil det måske komme til at gøre lidt nas(jeg venter).. SÅ det var det blev sku meget overrasket over at jeg intet kunne mærke :b men kan godt se hvad folk mener med ve-agtig smerte efter. Men jeg vil nu mere kalde det mens-smerter da det ikke kommer i NÆRHEDEN af veer

- Så bliver det jo spænnende at afprøve den hehe

Anmeld

6. januar 2011

Magsen

Baagøe skriver:

Hvordan er det så gået idag?

ej hvor SJOVT

vi er kommet i tanke om tråden på samme tid :p jeg har svaret imens du har skrevet :b hehe

Anmeld

6. januar 2011

Pige2009

Maggieh skriver:

SÅ er det overstået !!!! og det gjorde SLET ikke ondt at få den sat op :b lægen siger ''nu vil det måske komme til at gøre lidt nas(jeg venter).. SÅ det var det blev sku meget overrasket over at jeg intet kunne mærke :b men kan godt se hvad folk mener med ve-agtig smerte efter. Men jeg vil nu mere kalde det mens-smerter da det ikke kommer i NÆRHEDEN af veer

Skønt at høre... Jeg håber, du ikke oplever nogen gener

Anmeld

6. januar 2011

Pige2009

Maggieh skriver:

ej hvor SJOVT

vi er kommet i tanke om tråden på samme tid :p jeg har svaret imens du har skrevet :b hehe

Ja, jeg så det godt og har svaret dig søde

Anmeld

6. januar 2011

Corn

Maggieh skriver:

Er det en Mirena???

Overvejer den nemlig, men jeg kan ikke tåle hormonet i minipiller, og det er det samme som i Mirena-spiralen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.