Gør virkelig ondt... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

903 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

Anonym trådstarter

I går aftes dyrkede mig og min mand sex, havde så lyst igen her i formiddags og skrev til min mand om han kom hjem i middagspausen for at dyrke noget sex.. Det gjorde han og det var nu super dejlig  Her til aften ville vi så lige tage en tur mere det gik også fint til at starte med og det var super dejligt.. Men lige pludselig fik jeg så ondt oppe i min skede som så bevæger sig op i maven næsten lige som mave kramper bare meget værre.. Og når jeg skal sætte mig ned gør det sindsygt ondt ligesom om en stikker en lang genstand op og de javer sådan.. Har født for 2 måneder siden.. Nogen der ved hvorfor det lige pludselig gør så ondt evt. prøvet noget lignende?? Kan det være nogle muskler der trækker sig sammen eller hva.??

Man siger det skal gør ondt for det gør godt men det her er ihvertfald ikke godt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

SD21

Jeg har prøvet det samme. Tror jeg. Føles det som om underlivet kravler opad ved kæmpe jag/smerter? Jeg tog panodil for det - jeg ku hverken gå, stå eller sidde. Jeg var nødt til at sætte mig på det øverste af balderne og så lægge mig ned derfra. Jeg tog nogle panodiler og så gik det over igen, men har faktisk prøvet det et par gange og det er virkelig smertefuldt!

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

SD21 skriver:

Jeg har prøvet det samme. Tror jeg. Føles det som om underlivet kravler opad ved kæmpe jag/smerter? Jeg tog panodil for det - jeg ku hverken gå, stå eller sidde. Jeg var nødt til at sætte mig på det øverste af balderne og så lægge mig ned derfra. Jeg tog nogle panodiler og så gik det over igen, men har faktisk prøvet det et par gange og det er virkelig smertefuldt!

Ja det er faktisk sådan det føles og det gør bare så pisse ondt.  Men synes bare det er underligt og hva er det der gør at det lige pludselig sker mit i det hele..

Anmeld

4. januar 2011

SD21

Jeg ved faktisk ikke hvad det er. Der var en vagtlæge ude ved mig, fordi jeg blev bange og fordi jeg ikke kunne holde det ud. Han testede for graviditet og blærebetændelse, og jeg mener faktisk jeg fik nogle piller imod blærebetændelse, fordi han mente det var det det var. Det havde jeg faktisk helt glemt ! Hvis panodilerne ikke virker, så kontakt vagtlægen, for det kan være en blærebetændelse og det er virkelig smertefuldt, så kan godt forstå hvis du ikke kan holde det ud !

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

SD21 skriver:

Jeg ved faktisk ikke hvad det er. Der var en vagtlæge ude ved mig, fordi jeg blev bange og fordi jeg ikke kunne holde det ud. Han testede for graviditet og blærebetændelse, og jeg mener faktisk jeg fik nogle piller imod blærebetændelse, fordi han mente det var det det var. Det havde jeg faktisk helt glemt ! Hvis panodilerne ikke virker, så kontakt vagtlægen, for det kan være en blærebetændelse og det er virkelig smertefuldt, så kan godt forstå hvis du ikke kan holde det ud !

Tror jeg tager nogle panodiler og kontakter lægen i morgen tidlig hvis ikke det har hjulpet... Men tak for svar man blir jo helt bekymret når man får ondt..

Anmeld

4. januar 2011

SD21

Ja, det gør rigtig rigtig ondt og jeg blev også bekymret, fordi det var en smerte jeg aldrig havde prøvet før.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.