Erfaringer fra Kolding syghus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

960 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

Tinehh

Hejsa de søde piger

Jeg er så småt begyndt at tænke meget på fødslen, selvom jeg kun er 27+5.. og jeg tænkte på om der er nogle som har erfaringer fra at have født på kolding syghus? Hvis ja, hvilken oplevelse havde i under jeres fødsel? og hvis der er nogle som ved det, er det så muligt at komme i badekar der under veerne?

Jeg skal godt nok til jordemorbesøg på fredag, men ville da alligevel lige forhøre mig.. I er jo altid så søde til at give gode informationer!

Og på forhånd mange tak for svar..

Krammer Tine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

JemKem

Jeg har født 2 gange på Kolding og jeg har været rigtig godt tilfreds  Der har været badekar på de stuer jeg har haft, men har ikke nået at gøre brug af dem *lol* Jeg har været rigtig glad for at føde på Kolding Sygehus.

Jeg har fået akupunktur og ilt. Mine jordmødre har været gode, både første gang da jeg havde en vikar og sidst hvor jeg var så heldig at få min konsultatitionsjordmor (som endte med at blive en time mere på arbejde, fordi hun syntes vi hyggede os så godt, selvom jeg lå i veer *G* og derfor ville være med til at gøre arbejdet færdigt hehe)

De er gode til at inddrage manden og generelt synes jeg de har gjort et godt arbejde. De tog også hensyn til os, fordi vi havde så lang vej til sygehuset, så de gjorde meget for, at vi kunne blive på sygehuset og også efterfølgende at få presset mig fra fødestuen og op på patienthotellet, så Kent kunne få lov at overnatte med os 

Anmeld

4. januar 2011

Ox.

Jeg fødte en dejlig pige på sygehuset her i Kolding, nåede at have 3 JM under min lange fødsel, og de var TOP professionelle hele vejen igennem! Jeg har kun positivt at sige og som skrevet før tog de sig også godt af manden

Anmeld

6. januar 2011

LRJ

Har os Kun Positive ting at sige om Kolding de er top professionelle 

Anmeld

6. januar 2011

mybaby-girl

Jeg har kun positive ting at sige

Og der er badekar på nogle fødestue, jeg kunne selvføglelig ikk gør brug af mit ...

Anmeld

6. januar 2011

Tinehh

Tusind tak piger !!

Dejligt, at vide det er så positivt hele vejen igennem ..

Fordi jeg synes generelt, at folk kritiserer kolding syghus, så måtte jo lige høre omkring Jer tidligere fødende, hvordan det har været..

Super!

Anmeld

6. januar 2011

Millebasse

Jeg har født mit andet barn på Kolding Sygehus og har kun godt at sige om det! Jeg fødte ved en jordmoderstud. (hvor min fødsel vist var hendes første, selvf. med en udd. jordmoder bag sig) og det var en rigtig god oplevelse, selvom det var en lynfødsel! Vi var hjemme 5 timer efter fødslen, men blev ikke presset eller noget, fik ro og tid til at gøre os klar til at komme hjem

Anmeld

6. januar 2011

sbs78

Har født 3 gange på Kolding syghus. 1 gang en alm fødsel 2 gang pks og 3 gang aks. Har kun positivt at sige omkring Kolding syghus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.