Babycontainer, 29+1 dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.927 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

AnneBJ

Så er der nye billeder af den glade mave... strækmærker er dømt til at være smilerynker, siden jeg hørte det for et par uger siden

Jeg føler stadig ikke jeg vokser voldsomt, men kan måske se den (maven altså) runder lidt mere end den plejer...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

sandratobias

Fin mave..

Anmeld

3. januar 2011

Laura25

AnneBJ skriver:

Så er der nye billeder af den glade mave... strækmærker er dømt til at være smilerynker, siden jeg hørte det for et par uger siden

Jeg føler stadig ikke jeg vokser voldsomt, men kan måske se den (maven altså) runder lidt mere end den plejer...

SMUKT! Hvor er du flot! Jeg kan tydeligt se at maven er vokset og at formen er anderledes!

Anmeld

3. januar 2011

AnneBJ

sandratobias skriver:

Fin mave..

Tak!

Anmeld

3. januar 2011

AnneBJ

Laura25 skriver:

SMUKT! Hvor er du flot! Jeg kan tydeligt se at maven er vokset og at formen er anderledes!

Jubi jubi jubii! Tak

Anmeld

3. januar 2011

Laura25

AnneBJ skriver:

Jubi jubi jubii! Tak

- Og så synes jeg i øvrigt ikke at din flotte runde mavse har fortjent at blive kaldt en container!

Anmeld

3. januar 2011

Lotus86

Rigtig fin og rund mave, venter også en dreng, og håber også min mave bliver lige så fin og rund

Anmeld

3. januar 2011

AnneBJ

Laura25 skriver:

- Og så synes jeg i øvrigt ikke at din flotte runde mavse har fortjent at blive kaldt en container!

Hihi...

Anmeld

3. januar 2011

AnneBJ

Lotus86 skriver:

Rigtig fin og rund mave, venter også en dreng, og håber også min mave bliver lige så fin og rund

Mange tak!

Anmeld

4. januar 2011

Bavianis

Det bedste er bare at vente drenge...

Jeg synes din mave er rigtig fin.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.