NØJ, hvor er det frustrerende!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.188 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

Filippa & Liva

Situationen her er godt nok ikke blevet meget bedre siden sidst og er ved at blive halvskør..

Stoppede med p piller i oktober måned og har endnu ikke haft min mens, er klar over det kan tage osv. men jeg pletbløder som en gal og tror om og om igen at NU må mens endelig være på vej men ak nej..

Indtil videre har jeg pletblødt fra d. 10-19 dec. og derefter allerede igen fra d. 29. dec og frem til nu, har det stadig og aner ikke hvornår det har tænkt sig at stoppe..

Hvor er det træls at sådan noget her kan påvirke ens sind så meget, både fordi det påvirker sexlivet og ønsket om at blive gravid, man aner heller ikke hvornår man har ægløsning..

Øvøv, måtte lige ud med det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Mellepige

BigBabyWish skriver:

Situationen her er godt nok ikke blevet meget bedre siden sidst og er ved at blive halvskør..

Stoppede med p piller i oktober måned og har endnu ikke haft min mens, er klar over det kan tage osv. men jeg pletbløder som en gal og tror om og om igen at NU må mens endelig være på vej men ak nej..

Indtil videre har jeg pletblødt fra d. 10-19 dec. og derefter allerede igen fra d. 29. dec og frem til nu, har det stadig og aner ikke hvornår det har tænkt sig at stoppe..

Hvor er det træls at sådan noget her kan påvirke ens sind så meget, både fordi det påvirker sexlivet og ønsket om at blive gravid, man aner heller ikke hvornår man har ægløsning..

Det er jeg ked af at hører! Håber din mens kommer snart!

Jeg har hørt og læst om noget der hedder Bidro Gel, som skulle ha en effektiv virkning på kvinders mens. Måske det kunne hjælpe din mens lidt på vej?

Jeg ved ikke om det ville virke, men det kunne måske være et forsøg værd. Mener ikke det er så dyrt.

kram Mia

Anmeld

5. januar 2011

Mellepige

1m1i1a skriver:

Det er jeg ked af at hører! Håber din mens kommer snart!

Jeg har hørt og læst om noget der hedder Bidro Gel, som skulle ha en effektiv virkning på kvinders mens. Måske det kunne hjælpe din mens lidt på vej?

Jeg ved ikke om det ville virke, men det kunne måske være et forsøg værd. Mener ikke det er så dyrt.

kram Mia

http://www.helseriet.dk/shop/graviditet-og-fertilitetsbeh-36c1.html Eller prøv og læs her

Anmeld

5. januar 2011

Maalene

BigBabyWish skriver:

Kan godt forstå det må være rigtig rigtig frustrerende

Hvad med at prøve ÆL-teste, hvis det er?

Så ved du ihvertfald hvornår du skal springe på manden

Anmeld

5. januar 2011

Filippa & Liva

1m1i1a skriver:

http://www.helseriet.dk/shop/graviditet-og-fertilitetsbeh-36c1.html Eller prøv og læs her

Hejsa...

Tusind tak for dit svar og forslag, jeg vil prøve at se nærmere på dit link.. Det kan ihvertfald ikke skade.

Krydser også fingre for der snart sker noget godt!

Anmeld

5. januar 2011

Filippa & Liva

Maalene skriver:

Kan godt forstå det må være rigtig rigtig frustrerende

Hvad med at prøve ÆL-teste, hvis det er?

Så ved du ihvertfald hvornår du skal springe på manden

Jaa, det er rigtig frustrerende...

Jeg har også overvejet at begynde med ÆL tests, men synes det er svært at vide hvornår jeg bør og kan teste, i og med at min cyklus er så meget ude af kurs..

Anmeld

5. januar 2011

Maalene

BigBabyWish skriver:

Jaa, det er rigtig frustrerende...

Jeg har også overvejet at begynde med ÆL tests, men synes det er svært at vide hvornår jeg bør og kan teste, i og med at min cyklus er så meget ude af kurs..

Kan jeg godt forstå - men du kan købe 21 stk. hos quicktests.dk til 115 kr. (ved ikke om der kommer porto oveni, men kan ikke være ret meget) - så er du ihverfald dækket ind for en hel periode, så kan du måske regne dig frem til cirka, hvornår du har ÆL igen og hvilke af dine pletblødninger, som rent faktisk er rigtig mens

Anmeld

5. januar 2011

Filippa & Liva

Maalene skriver:

Kan jeg godt forstå - men du kan købe 21 stk. hos quicktests.dk til 115 kr. (ved ikke om der kommer porto oveni, men kan ikke være ret meget) - så er du ihverfald dækket ind for en hel periode, så kan du måske regne dig frem til cirka, hvornår du har ÆL igen og hvilke af dine pletblødninger, som rent faktisk er rigtig mens

Ja, det kunne være en idé..

Mange tak for forslaget, det skader ihvertfald ikke at være på forkant med ÆL tests, krydser fingre for de måske kan vise hvornår det er bedst at springe på manden, smiler.

Anmeld

5. januar 2011

Kay

BigBabyWish skriver:

kan ikke huske hvor jeg fandt det... men sad og søgte på noget med før graviditet og efter p piller... og fandt frem til dette:

kvinder skal tage:

E vitamin (for bedre hormonerne)

Zink (mange mangler zink efter p piller)

B6 vitamin (forbedre optagelse af zink + bedre livmor)

Kelp/melbrosia (hormon balance)c

og en almindelig vitamin pille.... ved ikke om det evt kan hjælpe

Anmeld

5. januar 2011

Filippa & Liva

Kay skriver:

kan ikke huske hvor jeg fandt det... men sad og søgte på noget med før graviditet og efter p piller... og fandt frem til dette:

kvinder skal tage:

E vitamin (for bedre hormonerne)

Zink (mange mangler zink efter p piller)

B6 vitamin (forbedre optagelse af zink + bedre livmor)

Kelp/melbrosia (hormon balance)c

og en almindelig vitamin pille.... ved ikke om det evt kan hjælpe

Uha.. Det lyder jo interessant..

Gad vide om man kan finde mere på det emne..

Tager du selv alle de vitaminer?

Det er da helt klart værd at prøve, hvis det er noget som har en positiv virkning, både på hormonerne og projekt baby.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.