Ja, vand!!! Såhn lidt hvidligt vand... agtigt, en 5%-mælkeblanding... yaiks!
Det er netop sådanne piller der skal stoppe mælkeproduktionen, og der er der jo så succes. Dagen efter jeg tog første pille gad Simon slet ikke have noget med mine bryster at gøre længere... Kender én der brugte dem da hendes amning ikke fungerede - hun havde vel fået dem ved lægen. Hun havde en masse til overs, og dem købte jeg nogen af... Har ikke talt med min læge om det - men hvis de bliver ved at være spændte af vand, så må jeg hellere ringe hende op...
Grunden til at jeg har taget dem er at jeg gerne ville have Simon til at tage en flaske - amningen fungerede lidt for fint, og Simon var lidt for afhængig af mig - efter syv måneder kunne jeg godt bruge en aften ude uden at tænke på om han er dybt ulykkelig derhjemme fordi han nægter at spise...
[citat]
[citat]Jeg kan ikke hjælpe dig...jeg vil bare sige at jeg er i samme båd! Avav, for nogle spændte balloner. Og det gør ondt når man går ind i ting... Det er ikke engang mælk der er deri - det er vand!!! :'( Har taget ammestop-piller, men der løber vand "til" - hvad faen sker der med det?
Nå, men jeg er også interesseret i at vide hvad jeg skal gøre ved det? Vande ud? eller lade stå til?
Lise - med vandballoner :D[/citat]
VAND??!
Det var da underligt.
Hvor har du fået de piller fra?
Kan man bare ringe til lægen og få dem eller hvad?
Trine [/citat]
Anmeld