Ammestop - Og nu med bryster for once?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.669 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. februar 2008

Tynen

Well (Som Loggi ville have sagt), Stella har jo stoppet amningen for et par dage siden og kan mærke at spændingen stiger!;)

Hvad skal jeg gøre nu?

Hvis jeg malker ud, stopper det vel aldrig, eller?

De er ikke mega spændte, men det er da godt nok længe siden at jeg ligefrem har kunnet løbe op af trappen uden at de ramte mig i ansigtet :D

Ej - Er bare bange for at få brystbetændelse m.m.

Hvordan stopper jeg lige?

Stella er jo ikke til meget hjælp - Har prøvet at ligge hende til bare for at få lidt ud - Men nej!

Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2008

Lise

Jeg kan ikke hjælpe dig...jeg vil bare sige at jeg er i samme båd! Avav, for nogle spændte balloner. Og det gør ondt når man går ind i ting... Det er ikke engang mælk der er deri - det er vand!!! :'( Har taget ammestop-piller, men der løber vand "til" - hvad faen sker der med det? Nå, men jeg er også interesseret i at vide hvad jeg skal gøre ved det? Vande ud? eller lade stå til? Lise - med vandballoner :D

Anmeld

19. februar 2008

ka li ja

loooool
ja mine er ikke voldsomt spændte, men kunne da godt tænke mig at vide om det er nødvendigt at ta piller for det??

Anmeld

19. februar 2008

Tynen

[citat]Jeg kan ikke hjælpe dig...jeg vil bare sige at jeg er i samme båd! Avav, for nogle spændte balloner. Og det gør ondt når man går ind i ting... Det er ikke engang mælk der er deri - det er vand!!! :'( Har taget ammestop-piller, men der løber vand "til" - hvad faen sker der med det? Nå, men jeg er også interesseret i at vide hvad jeg skal gøre ved det? Vande ud? eller lade stå til? Lise - med vandballoner :D[/citat] VAND??! Det var da underligt. Hvor har du fået de piller fra? Kan man bare ringe til lægen og få dem eller hvad? Trine

Anmeld

19. februar 2008

Mie A

Jeg stoppede med at amme Simon for et par uger siden... AV AV! jeg holdt smerten ud, da jeg var bange for at blive ved med at producere mælk, hvis jeg malkede ud eller lagde ham til. Men det var bestemt ikke nemt... Kunne ikke engang løfte armene, så ondt gjorde det... Men jeg kan helt klart anbefale at gå i et varmt bad - det synes jeg var godt.
Hvis det er helt umuligt, så kan du snakke med lægen om nogle piller, der kan få mælkeproduktionen stoppet, men der skulle vist være en masse bivirkninger... Men det ved lægen sikkert mere om :o)
Knus Mie

Anmeld

19. februar 2008

ivfmarie

i samme sekund jeg stoppede blev de straks til to sørgelige slasketasker - ingen svulmende balloner her :$
Hvis ikke de er sprængfyldte, mon så ikke spændingen - og mælkeproduktionen - aftager hurtigt? Ellers ville jeg have anbefalet piller - men de lader jo ikke til at gøre sagen bedre?

Marie - med sørgelige kirtler

Anmeld

19. februar 2008

ka li ja

ja de der sørgelige kirtler havde jeg også efter alexander, men denne her gang er de ikke blevet helt hængere endnu
8D

Anmeld

19. februar 2008

Lise

Ja, vand!!! Såhn lidt hvidligt vand... agtigt, en 5%-mælkeblanding... yaiks! Det er netop sådanne piller der skal stoppe mælkeproduktionen, og der er der jo så succes. Dagen efter jeg tog første pille gad Simon slet ikke have noget med mine bryster at gøre længere... Kender én der brugte dem da hendes amning ikke fungerede - hun havde vel fået dem ved lægen. Hun havde en masse til overs, og dem købte jeg nogen af... Har ikke talt med min læge om det - men hvis de bliver ved at være spændte af vand, så må jeg hellere ringe hende op... Grunden til at jeg har taget dem er at jeg gerne ville have Simon til at tage en flaske - amningen fungerede lidt for fint, og Simon var lidt for afhængig af mig - efter syv måneder kunne jeg godt bruge en aften ude uden at tænke på om han er dybt ulykkelig derhjemme fordi han nægter at spise... [citat] [citat]Jeg kan ikke hjælpe dig...jeg vil bare sige at jeg er i samme båd! Avav, for nogle spændte balloner. Og det gør ondt når man går ind i ting... Det er ikke engang mælk der er deri - det er vand!!! :'( Har taget ammestop-piller, men der løber vand "til" - hvad faen sker der med det? Nå, men jeg er også interesseret i at vide hvad jeg skal gøre ved det? Vande ud? eller lade stå til? Lise - med vandballoner :D[/citat] VAND??! Det var da underligt. Hvor har du fået de piller fra? Kan man bare ringe til lægen og få dem eller hvad? Trine [/citat]

Anmeld

20. februar 2008

birgittemarie

I kan godt pumpe lidt ud og stadig få mælkeproduktionen til at stoppe. Bare pump ud til brysterne ikke er spændte mere. Der bliver hver dag produceret det, der kom ud dagen før, så det regulerer sig selv lige så stille...
Knus fra Birgitte

Anmeld

20. februar 2008

Sille

Hej trine.. ved ikke om det er blevet skrevet... kan ik overskue alle svarene... :D Men jeg gjorde da jeg skulle stoppe amningen det at jeg tog en meget stram sportsbh på.. har du sådan en?? Det hjalp rigtig meget på trykket og det stopper produktionen lidt når man spænder sig sådan lidt ind..

Og så trykkede jeg en smule ud i badet hvis der var knuder. Hvis ik knuderne var der gjorde jeg intet..

Desuden fik jeg amme-stop-piller da freja jo stoppede med at ville ammes da hun var 3 mdr..

Håber du kan brug det..

-Sille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.