Bæreslynge - hvilken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.401 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

Missi

Hey piger

Håber i lige kan hjælpe

Min mor har været så sød at vil forære mig en bæreslynge

Men hvilken en skal man vælge? og hva for en kan man bruge i længst tid?

Håber i lige kan svare mig, osse gerne hvor i sætter et link ind hehe

KRam

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

BinaMor

Missi skriver:

Hey piger

Håber i lige kan hjælpe

Min mor har været så sød at vil forære mig en bæreslynge

Men hvilken en skal man vælge? og hva for en kan man bruge i længst tid?

Håber i lige kan svare mig, osse gerne hvor i sætter et link ind hehe

KRam

hvor gammel er din baby?

Anmeld

3. januar 2011

Missi

BinaMor skriver:

hvor gammel er din baby?

Han er ikke født endnu

Så derfor hvilken en man osse kan bruge lidt ud fremtiden og fra start, hvis man kan det med nogen af dem  hehe

Anmeld

3. januar 2011

BinaMor

Missi skriver:

Han er ikke født endnu

Så derfor hvilken en man osse kan bruge lidt ud fremtiden og fra start, hvis man kan det med nogen af dem  hehe

hvis det skal være helt fra nyfødt til barnet ikke gider bæres mere så er det en ringslynge.

dem sælger jeg  www.bondebaby.dk

også med farve ønsker eller broderet navn  nå hehe.. videre

hvis du kan overtales til en slynge nu og en slynge ved 6 måneder så er stræk(koala) viklen bare vidunderlig og nok nemmere end ringslyngen (dog sys jeg ringslynge er ligeså nem)

http://slynger.dk/group.asp?group=7

den kan indtil 10 kg men jeg vil mene at ved 6 måneder skal man skifte over til en mt hvor baby har mere bevægelsesfrihed. når baby er nyfødt vil den elske (det har mine gjort) den tætte livmoder fornemmelse som strækvikle giver.

mange anbefaler også manduccaen. jeg er bare mere "hippi" agtig så jeg fortrækker tæt hudkontakt og blødt stof uden spænder

Anmeld

3. januar 2011

Missi

BinaMor skriver:

hvis det skal være helt fra nyfødt til barnet ikke gider bæres mere så er det en ringslynge.

dem sælger jeg  www.bondebaby.dk

også med farve ønsker eller broderet navn  nå hehe.. videre

hvis du kan overtales til en slynge nu og en slynge ved 6 måneder så er stræk(koala) viklen bare vidunderlig og nok nemmere end ringslyngen (dog sys jeg ringslynge er ligeså nem)

http://slynger.dk/group.asp?group=7

den kan indtil 10 kg men jeg vil mene at ved 6 måneder skal man skifte over til en mt hvor baby har mere bevægelsesfrihed. når baby er nyfødt vil den elske (det har mine gjort) den tætte livmoder fornemmelse som strækvikle giver.

mange anbefaler også manduccaen. jeg er bare mere "hippi" agtig så jeg fortrækker tæt hudkontakt og blødt stof uden spænder

Årh hvor er de Ringslynger lækre :O meget li dem jeg har haft kig på over nettet

Hva skal i have for sån en slynge

Anmeld

3. januar 2011

BinaMor

Missi skriver:

Årh hvor er de Ringslynger lækre :O meget li dem jeg har haft kig på over nettet

Hva skal i have for sån en slynge

ja jeg elsker dem også sys mange var så kedelige ens og det er slet ikke mig

349 kr. for de almindelige længder. plus porto.  så billigere blir det ikke andre steder tvivler jeg på (de der står "ekstra lange" ved koster lidt mere) tillæg for navn (dit el babys) er 49kr hvis det ønskes

af den hvide har vi en mere hvor der bare ved pynten er mere sort. den er bare ikke kommet på endnu. vi er helt nye og er først ved at sy os op ad. er igang med grønne og blåstribede ringslynger også.

har du farve ønsker syer vi også efter det til samme pris vel og mærket. og med den ringfarve du også ønsker. kig evt sengetøjet for farveinspiration

Anmeld

3. januar 2011

Missi

BinaMor skriver:

ja jeg elsker dem også sys mange var så kedelige ens og det er slet ikke mig

349 kr. for de almindelige længder. plus porto.  så billigere blir det ikke andre steder tvivler jeg på (de der står "ekstra lange" ved koster lidt mere) tillæg for navn (dit el babys) er 49kr hvis det ønskes

af den hvide har vi en mere hvor der bare ved pynten er mere sort. den er bare ikke kommet på endnu. vi er helt nye og er først ved at sy os op ad. er igang med grønne og blåstribede ringslynger også.

har du farve ønsker syer vi også efter det til samme pris vel og mærket. og med den ringfarve du også ønsker. kig evt sengetøjet for farveinspiration

Jeg er nok til det meget Enkle, så sort med slå kant eller sådan noget hehe

Men tror hvertfald jeg gerne vil bestille en... Snakker lige med min mor og viser hende dem

Anmeld

3. januar 2011

BinaMor

Missi skriver:

Jeg er nok til det meget Enkle, så sort med slå kant eller sådan noget hehe

Men tror hvertfald jeg gerne vil bestille en... Snakker lige med min mor og viser hende dem

hehe. ja det er min sy-veninde også, så det vil hun bare nyde. hun ryster tit på hovedet over mine ideer.

det er helt i orden. du skriver bare ved interesse!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.