Arhmen hvad sker der for løbende mælk??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

711 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

Marco2

Står her til aften ude i køkkenet og snakker med T som er ved at lave mad. Føler pludselig at jeg bliver våd på brystet, men det er jo ikke mig der laver mad eller er ved håndvasken, så der kan det ikke komme fra …

Og guddølemig om ikke det er mine babser der løber  Så meget at mælken både løber gennem den t-shirt samt tunika jeg har på …

ALtså godt det var herhjemme for det havde da været dødpinligt hvis jeg havde fået sådanne plamager ude på arbejdet 

Overvejer da om jeg allerede skal ha' ammeindlæg på imorgen??

Ai, hvad sker der lige?

Har I andre "løbende babser"?

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Karina84

Mine er også begyndt at lække lidt, men ikke så meget at det går igennem flere trøjer og det er ikke hver dag. Men oplever at det lugter sådan lidt surt mælk agtig noget, så ved ikke helt om det en noget indledende agtig noget

Anmeld

3. januar 2011

AnneBJ

Har slet ikke oplevet det endnu! Er jo så heller ikke mere end 29+1...

Anmeld

3. januar 2011

Diana...

ORK ja jeg har haft det siden uge 18 eller 20 kan ikke lige huske hvilken en af ugerne var ved denne graviditet og ved Lucas, og begge gange har det været så slemt at det hedder amme indlæg og sove på håndklæde og skiftning af amme indlæg et par gange om dagen. 

Anmeld

3. januar 2011

Marco2

Diana... skriver:

ORK ja jeg har haft det siden uge 18 eller 20 kan ikke lige huske hvilken en af ugerne var ved denne graviditet og ved Lucas, og begge gange har det været så slemt at det hedder amme indlæg og sove på håndklæde og skiftning af amme indlæg et par gange om dagen. 

så meget? Og siden uge 18-20?? Hold da op. Jamen så skal jeg jo ikke klage. Oplevede det ikke med Emsen andet end til en barnedåb hvor barnets gråd gik "direkte i patterne" … om jeg så må sige.

De har heldigvis ikke lækket mere, men overvejer da kraftigt at tage ammindlæg på imorgen på arbejde...

AG

Anmeld

3. januar 2011

Diana...

Marco2 skriver:

så meget? Og siden uge 18-20?? Hold da op. Jamen så skal jeg jo ikke klage. Oplevede det ikke med Emsen andet end til en barnedåb hvor barnets gråd gik "direkte i patterne" … om jeg så må sige.

De har heldigvis ikke lækket mere, men overvejer da kraftigt at tage ammindlæg på imorgen på arbejde...

AG

Ja desværre jeg har lægget rigtig meget begge gange, og jeg havde også så meget mælk at jeg kunne give ud til alle midtjyllands børn he he. 

Ja det lyder som en god ide, hvis det nu fortsætter, det er så pinligt med sådan nogen store plamager. 

Anmeld

3. januar 2011

Marco2

Diana... skriver:

Ja desværre jeg har lægget rigtig meget begge gange, og jeg havde også så meget mælk at jeg kunne give ud til alle midtjyllands børn he he. 

Ja det lyder som en god ide, hvis det nu fortsætter, det er så pinligt med sådan nogen store plamager. 

Jamen så skal du da melde dig som "mælkedonor" ude på Skejby.

En venindes veninde tjente 13.000,- på at malke ud til for-tidligt-fødte ude på Skejby mens hun selv ammede.

Og det er da en slat

AG

Anmeld

3. januar 2011

Diana...

Marco2 skriver:

Jamen så skal du da melde dig som "mælkedonor" ude på Skejby.

En venindes veninde tjente 13.000,- på at malke ud til for-tidligt-fødte ude på Skejby mens hun selv ammede.

Og det er da en slat

AG

Ja hold da op det er godt nok meget hun fik der. Jeg troet faktisk ikke man fik penge for.

Jeg ved ikke om der er lige så meget mælk denne gang det helt flade denne gang forhold til første gang. 

Men det klar noget jeg vil overveje hvis jeg har meget igen. 

Anmeld

3. januar 2011

Multebær

Marco2 skriver:

AG

hahaha gå i patterne.

Jeg har ikke oplevet at det decideret siver men kan godt se at der kan kommer dråber gennemsigtigt klister ud hvis jeg presser på dem efter et bad  Er dog blevet så glad for mine ammeindlæg at jeg allerede går med dem her i kulden 

Anmeld

3. januar 2011

AnneBJ

Multebær skriver:

hahaha gå i patterne.

Jeg har ikke oplevet at det decideret siver men kan godt se at der kan kommer dråber gennemsigtigt klister ud hvis jeg presser på dem efter et bad  Er dog blevet så glad for mine ammeindlæg at jeg allerede går med dem her i kulden 

Haha samme her... hvis jeg virkelig trykker til

Uh! Måske skulle man få købt de der uldindlæg? Jeg fryser simpelthen sådan på overkroppen, og når så brystvorterne trækker sig sammen gør det næsten ondt - det kunne måske afhjælpes med uldindlæg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.