Hejnogle der ville mødes i slagelse her i jan mdr ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.863 visninger
14 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Jeg tænkte på om der er nogle der har tid og lyst af mødes her i jan mdr f.eks snart eller når vi får børnepenge f.eks..

Mvh Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

tina76

Ja det kan vi da godt finde ud af, bor i postnr. 4200 jeg er 35 år og min mand er 43 år.

Anmeld

5. januar 2011

H+S Skjolgborg.

tina76 skriver:

Ja det kan vi da godt finde ud af, bor i postnr. 4200 jeg er 35 år og min mand er 43 år.

ok smider lige en privat mail til dig med mit nummer osv..

Hva dato ville passe dig.

Håber der er flere der vil med...

Mvh Henriette

Anmeld

5. januar 2011

tina76

Ja det er det

Anmeld

5. januar 2011

Polkaprik

Jeg er total booked i Januar men tror næste måned ser lidt mere fornuftig ud. Men jeg kan kun om aftenen eller i weekenden da jeg arbejder fra 6.45 til 16.30 hver dag

Jeg mødtes med Charlotte herinde fra i sidste måned og det var super hygsomt selvom vi skulle have været en 4 stykker. Håber vi er en masse der kan ses en anden gang

Michelle

Anmeld

5. januar 2011

H+S Skjolgborg.

jamen op til hvornår i kan jeg går hjemme så jeg kan hverdag...

Anmeld

5. januar 2011

H+S Skjolgborg.

tina76 skriver:

Ja det er det

Har du børne Tina..

hvordan ser din mdr osv ud.

Anmeld

6. januar 2011

grinbidderen

Jeg vil osse gerne mødes men kommer an på hvordan jeg har det op til da jeg har fået slem bækkenløsning og ligament smerter..

Anmeld

6. januar 2011

Charlotte Wberg

Henriettemortil4 skriver:

Jeg tænkte på om der er nogle der har tid og lyst af mødes her i jan mdr f.eks snart eller når vi får børnepenge f.eks..

Mvh Henriette

Der er en til tråd vedrørende slagelse møde... den 22. januar hjemme hos Nissen51 (Louise), hvis det var noget ??

https://www.baby.dk/debat/82553pi1/veninder-soeges/slagelsetraef-d--22-januar.aspx

Anmeld

6. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Charlotte Wberg skriver:

Der er en til tråd vedrørende slagelse møde... den 22. januar hjemme hos Nissen51 (Louise), hvis det var noget ??

https://www.baby.dk/debat/82553pi1/veninder-soeges/slagelsetraef-d--22-januar.aspx

den kan jeg ikke se nogle steder desværre...

Igen  kan jeg ikke lige den dag/weekend har alle 4 børn + Benjamin skal holde fødselsdag den dag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.