en tand el. ondt i maven ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

MarieMor

Adam er nu v a vær 5 mdr ( &nbsp og han har de sidste dage været meget pylret !!

vi er begyndt på grød men synes han afføring har kørt bedre end hidtil , dvs han kommer af med noget hver el. hveranden dag ..

jeg har så lige opdaget at han har en lille rød prik i overmunden som måske kunne være et tegn på en tand ??

jeg er meget i tvivl fordi han kommer med sådan en lyd som om han presser men i stedet for at hive benene op under sig , strækker han sig helt ud ??

hjælp hjælp ?? hvad tror i det kan være ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Fru'Rugaard

Altså hvis han ikke gnubber ting op af hans gummer, eller tygger i hans fingre, så tror jeg ikke at det er en tand- tror nu mere at det er maven, efter din beskrivelse.
Min datter er 9 mdr, og har ´haft røde prikker i munden, og afmærkninger efter tænderne siden hun var 3 mdr, og hun har stadig ingen tænder fået

Rikke - Mor til Maja på 9 mdr.

Anmeld

3. januar 2011

K&S

MarieMor skriver:

Adam er nu v a vær 5 mdr ( &nbsp og han har de sidste dage været meget pylret !!

vi er begyndt på grød men synes han afføring har kørt bedre end hidtil , dvs han kommer af med noget hver el. hveranden dag ..

jeg har så lige opdaget at han har en lille rød prik i overmunden som måske kunne være et tegn på en tand ??

jeg er meget i tvivl fordi han kommer med sådan en lyd som om han presser men i stedet for at hive benene op under sig , strækker han sig helt ud ??

hjælp hjælp ?? hvad tror i det kan være ??

Det lyder fuldstændig som Anton herhjemme, der bliver 5 måneder i dag - så jeg lytter lige med

Anmeld

3. januar 2011

MarieMor

K&S skriver:

Det lyder fuldstændig som Anton herhjemme, der bliver 5 måneder i dag - så jeg lytter lige med

hmm .. der var vidst ikke lige nogen der kunne hjælpe ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.