NF-scanning :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. september 2008

lineob

Så har jeg været til NF-scanning på Hvidovre og det gik rigtig godt.
Det var vildt dejligt at se lille bebs (vi købte dog en tidlig scanning, men der ser man jo ikke noget, der ligner et lille menneske) og den lå helt perfekt fra starten.
Down-risikoen var lav (1:13760) så det var dejligt. Jordemoderen var rigtig sød og snakkede løs. Vi fik set hjerte med 4 kamre, arme og ben, næseben (kan mangle ved downs), væske i blæren og en masse bevægelse sidst i undersøgelsen. Alt sammen tegn på at tingene skrider frem planmæssigt :D
Fik samtidig tid til MD-scanning 28. okt.

Fjollet, men man savner allerede at få et glimt igen :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2008

D.B.L

Halløj, har selv været til NF på hvidovre i dag og alt var også fint her. Jeg skal også til MD den 28 oktober, glæder mig rigtig meget til at se den lille igen og måske få afsløret om der er tap eller ej

Anmeld

11. september 2008

lineob

Tillykke :D Ja, jeg spurgte også om de ikke kunne lokkes til at afsløre kønnet, hvis man kan se det til MD ... tjoh, sagde hun, men kun hvis vi er helt sikre. Har også fået indkaldelse til første jordemodersamtale. 10/10 på vesterbro. Er forresten glad for at have fundet mamalicious-tøj i 'Jackie' ude på fisketorvet, det er da et mærke der laver ventetøjet bare nogenlunde smart.

Anmeld

12. september 2008

Muffinmus

Fedt:)
Var selv i Viborg...så spændende. Og glæder mig til Md, selv om jeg er 21+0 når jeg skal...ret sent, men kunne ikke få en anden tid hvor min mand også kunne komme med. Så jeg måtte vente til den 31 okt....længe!!!!
14+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.