Har i set at Pomp de Luxe har minus 70% på alt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

DK

linselouise skriver:

smarte mig

Ejjjj....  Der skal være plads til alle spørgsmål. Også de hurtige, he he

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

L.J.L

ok, det var ikke meget de havde tilbage til de helt små drengebørn, men fik da købt denne lille lækre sag til Lauritz

-kun 89 kr!?

Anmeld

3. januar 2011

DK

linselouise skriver:

ok, det var ikke meget de havde tilbage til de helt små drengebørn, men fik da købt denne lille lækre sag til Lauritz

-kun 89 kr!?

Ja det er crazy billigt! Godt køb, en skam de ikke havde så meget!

Anmeld

3. januar 2011

Mi

ØV Alt udsolgt til piger i str 98 og til de store piger var der ingen vinterjakker  men tak for tippet. Skriv endeligt igen hvis du finder mere til minus 70%. Er på vild udsalgtjagt, men det skal også være voldsomt billigt før jeg har råd

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

3. januar 2011

Mussen2

FEEEEEEEDT!!!- nåede lige at få lidt. Dog i langt større str. en hun bruger nu, men det kommer hun jo til engang. Skirv endelig når i ser mega tilbud. Jeg synes de er svære at finde

Hvad svarer til en str 104 i alder?

Anmeld

3. januar 2011

Lone Jakobsen

hold op der er meget lækkert, men æv det meste var udsolgt plejer ellers ikke at shoppe mærketøj, men til den pris har alle jo råd

Anmeld

3. januar 2011

9510

Øv Øv ikke noget til hverken den store eller bette:-(

Anmeld

3. januar 2011

Nalle

Mussen2 skriver:

FEEEEEEEDT!!!- nåede lige at få lidt. Dog i langt større str. en hun bruger nu, men det kommer hun jo til engang. Skirv endelig når i ser mega tilbud. Jeg synes de er svære at finde

Hvad svarer til en str 104 i alder?

Altså 92 er 2 år, så vil gætte på, 3 år

Da de siger de ca voksner 10 cm på et år.

Anmeld

3. januar 2011

DK

Nalle skriver:

Altså 92 er 2 år, så vil gætte på, 3 år

Da de siger de ca voksner 10 cm på et år.

Ja det passer nok meget godt!

Anmeld

7. januar 2011

DK

Kirstines tøj kom i går! Det hele er bare så fint og lækkert! Det er jo altid lidt spændende at se det i virkeligheden! Det ser ud til at hun passer det hele! Der er kun en cardigan/kort blazer-ting i noget jersey-stof som måske er lige lille nok i det. Altså hun passer den på en prik nu, men den måtte måske godt have været lidt større/længere i ærmerne så hun havde kunne bruge den i længere tid... Ellers er det hele så fint og det vil hun helt sikkert kunne passe i laaang tid!

Er der nogen andre der har fået deres?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.