emmaljunga er den stor nok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

Lone Jakobsen

har lige set denne annonce, og synes det lyder vildt billigt, men er den mon stor nok som dagplejevogn?

http://www.dba.dk/tvillingebarnevogn/id-70770712/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

9510

Syns ikke den ser ret stor ud på billedet, men det kan selvfølgelig snyde:-)

billigt er det da

Anmeld

3. januar 2011

TbCp

Nej det tror jeg desværre ikke.
Jeg startede med at købe en almindelig tvillingevogn, men børnene kunne ikke sidde der ordentligt med benene og enden oppe ved styret var alt for "svag" til at den kunne holde til at der også sad to børn der.

Jeg har købt en brugt dagplejevogn, altså en med hul i midten, med kurv under, så de kan sidde ordentligt med plads til benene. Der er også plads til 4 seler + svinghjul foran og "fod-pedal" til når den skal vippes op over kantsten.

Tror jeg ville lede efter sådan en hvis jeg var dig, synes ihvertfald selv at den første jeg havde var elendig.

Anmeld

3. januar 2011

ChatH

nutche skriver:

har lige set denne annonce, og synes det lyder vildt billigt, men er den mon stor nok som dagplejevogn?

http://www.dba.dk/tvillingebarnevogn/id-70770712/

DEn kan sikkert godt bruges men tror det bliver knebent at få 4 unger ned i den det bedste ville være hvis du kunne få en gammel odder model dem som også bruges i den kommunale, der kan man tage bunden ud så du kan få fødderne igennem og kan sidde ordentligt

Anmeld

3. januar 2011

Lone Jakobsen

9510 skriver:

Syns ikke den ser ret stor ud på billedet, men det kan selvfølgelig snyde:-)

billigt er det da

ja og hun skriver også at den kun er omkring 87 i liggemål, så tvivler lidt men igen er den meget billig, så kan jo altid sælge den igen hvis det viser sig at jeg skal bruge en der er større.

Anmeld

3. januar 2011

Lone Jakobsen

TbCp skriver:

Nej det tror jeg desværre ikke.
Jeg startede med at købe en almindelig tvillingevogn, men børnene kunne ikke sidde der ordentligt med benene og enden oppe ved styret var alt for "svag" til at den kunne holde til at der også sad to børn der.

Jeg har købt en brugt dagplejevogn, altså en med hul i midten, med kurv under, så de kan sidde ordentligt med plads til benene. Der er også plads til 4 seler + svinghjul foran og "fod-pedal" til når den skal vippes op over kantsten.

Tror jeg ville lede efter sådan en hvis jeg var dig, synes ihvertfald selv at den første jeg havde var elendig.

sådan en har jeg også fundet, og bedt om billede af. så håber lidt de svarer.

de er bare meget svære at finde.

Anmeld

3. januar 2011

TbCp

nutche skriver:

sådan en har jeg også fundet, og bedt om billede af. så håber lidt de svarer.

de er bare meget svære at finde.

Ja de er ret svære at finde.... og desværre også tit ret dyre...

Anmeld

3. januar 2011

Lone Jakobsen

Chatarina skriver:

DEn kan sikkert godt bruges men tror det bliver knebent at få 4 unger ned i den det bedste ville være hvis du kunne få en gammel odder model dem som også bruges i den kommunale, der kan man tage bunden ud så du kan få fødderne igennem og kan sidde ordentligt

ja det var også det der bekymrede mig lidt. de andre er bare svære at finde

Anmeld

3. januar 2011

Lone Jakobsen

TbCp skriver:

Ja de er ret svære at finde.... og desværre også tit ret dyre...

ja den jeg har fundet virkede lidt for billig, så nu ser jeg lige om der kommer nogle billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.