Et spændende site om børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

Mi

Jeg ville lige dele dette site med jer. Det er nogle spændende tanker de har om hvordan man KAN vælge at opdrage/være sammen med sine børn på.

http://www.ifavndanmark.dk/dk/

hvad tænker i om denne måde? Jeg kan virkelig godt lide mange af tankeren, men mener aldrig at man slavisk skal følge én bestem retning eller filisofi, for børn er forskellige og et barn har brug for forskellige ting på forskellige tidspunkter.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Cris

Jeg har ikke læst så meget i den, men jeg kender godt hende der skriver i den, for hun er med i en anden forum   Jeg kan godt lide tankerne, endelig at få lov til at bare gør det, man synes det er bedst uden alle de der panik tanker om "dårlige" vænner og alt det der (feks husker jeg, hvor meget min søster har "advarer" mig om slyngen, om at han ikke så aldrig ville sidde selv på gulvet og alt det der... Gudskelov jeg ikke har lyttet til hende   Han sov meget godt i slyngen og så kunne jeg lave nogle ting i huset. Han kom på gulvet ligesom alle andre uden noget som helst... jeg har altid tit bæret mine børn, men jeg skulle nå at gør rent ) Alt hjælper, når man sidder med et barn og man ikke aner, hvad man skal lave og folk bombardere dig med historier om børn, som er blevet umulige! Men jo, børn er også forskellige og man skal passe lidt på, at ikke skabe i dem en behov, som de egenlig ikke har. Man skal ALTID finde en balance, synes jeg, finde det, som fungeret bedst

Anmeld

3. januar 2011

Mi

Cris skriver:

Jeg har ikke læst så meget i den, men jeg kender godt hende der skriver i den, for hun er med i en anden forum   Jeg kan godt lide tankerne, endelig at få lov til at bare gør det, man synes det er bedst uden alle de der panik tanker om "dårlige" vænner og alt det der (feks husker jeg, hvor meget min søster har "advarer" mig om slyngen, om at han ikke så aldrig ville sidde selv på gulvet og alt det der... Gudskelov jeg ikke har lyttet til hende   Han sov meget godt i slyngen og så kunne jeg lave nogle ting i huset. Han kom på gulvet ligesom alle andre uden noget som helst... jeg har altid tit bæret mine børn, men jeg skulle nå at gør rent ) Alt hjælper, når man sidder med et barn og man ikke aner, hvad man skal lave og folk bombardere dig med historier om børn, som er blevet umulige! Men jo, børn er også forskellige og man skal passe lidt på, at ikke skabe i dem en behov, som de egenlig ikke har. Man skal ALTID finde en balance, synes jeg, finde det, som fungeret bedst

Jeg havde også mit barn en del i vikle da hun var lille, men på et tidspunkt ville hun bare ikke mere. Så er der jo ikke så meget at gøre, andet end at respektere det. Men tror på at de skal fyldes med nærhed så længe de har brug for det. Det må bare ikke blive kvælende for barnet og man skal også være klar til at give slip, når det ikke længere er barnets behov at være tæt med mor og far

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.