Emmaljunga - læder eller ikke læder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.127 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

Lotus86

Hej alle sammen

Min kæreste og jeg vil gerne have en Emmaljunga Big star supreme barnevogn, og jeg er faldet for charleston modellen i læderlook, men har hørt fra en, at hendes begyndte at krakkelere rimelig hurtigt, og det gider jeg jo ikke, så vil høre hvad i har af erfaringer med disse modeller?

Knus Nanna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Momster89

Lotus86 skriver:

Hej alle sammen

Min kæreste og jeg vil gerne have en Emmaljunga Big star supreme barnevogn, og jeg er faldet for charleston modellen i læderlook, men har hørt fra en, at hendes begyndte at krakkelere rimelig hurtigt, og det gider jeg jo ikke, så vil høre hvad i har af erfaringer med disse modeller?

Knus Nanna

Jeg har en Emmaljunga klapvogn i læderlook, og jeg synes det er så nemt. snavs tøres bare af med en klud, og så ser den pæn ud igen. Jeg har ikke oplevet at den krakkelere.

Anmeld

3. januar 2011

K.Rehder

Lotus86 skriver:

Hej alle sammen

Knus Nanna

Hey sveske

Vi har også købt en Emmaljunga og overvejede også en i læderlook, men havde også hørt nogle ikke så pæne ting om "holdbarheden" hvis man kan kalde det det....

Købte så en i samme fave som den med læderlook, og det er vi godt tilfredse med

Anmeld

3. januar 2011

Lotus86

Ja det gjorde det jo ikke ligefrem lettere

Synes bare de er så flotte i læder, men det er jo skide ærgeligt hvis de hurtigt bliver grimme

Anmeld

3. januar 2011

K.Rehder

Lotus86 skriver:

Ja det gjorde det jo ikke ligefrem lettere

Synes bare de er så flotte i læder, men det er jo skide ærgeligt hvis de hurtigt bliver grimme

Du kan jo prøve at gå på Den Blå Avis og finde billeder af en, eller et par stykker, der er nogle år gamle og så kan du selv vudere om de stadig er pæne efter nogle år

Anmeld

3. januar 2011

Lotus86

Kloks Kone skriver:

Du kan jo prøve at gå på Den Blå Avis og finde billeder af en, eller et par stykker, der er nogle år gamle og så kan du selv vudere om de stadig er pæne efter nogle år

Ihh hvor er du smart

Anmeld

26. juli 2011

Polarmig

Hejsa,

Først og fremmest tillykke med den lille... Så er det vores tur til at lede efter barnevogn og det er bare ikke let. )

Men valget er også faldet på Emmaljunga Big Star Supreme og jeg har netop fået tilbudt en i læder, 6 mdr. gammel og til kr. 4.000,-.

Fandt du/I en i læder og er I tilfredse med den?

Mange hilsner...

Anmeld

26. juli 2011

K&S

Lotus86 skriver:

Hej alle sammen

Knus Nanna

Vi har en Emmaljunga Mondual combi, Anton fylder snart 1 år og der er intet at se på den...!

Anmeld

26. juli 2011

cami87

jeg har også købt mig en emmaljunga i hvid læder. købte den brugt hvor den var 8 måneder gammel og den var som ny!!

Anmeld

26. juli 2011

saxa

Vi har cerox klapvognen i sandfarvet letherette - og jeg fortyder ikke et sekund! Den holder bare så flot og er nem at rengøre. Den er nu 2.5 år gammel og ser stadig næsten ny ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.