Nu så gravid som aldrig før!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

DK

Jep!

Så nåede jeg 37+5! Jeg fødte jo Kirstine 37+4 så jeg er nu officielt så gravid som jeg aldrig har været før!

Jeg vågnede her til morgen og tænkte bare... hmmm... han kommer ALDRIG ud! Og kunne så faktisk resignere over det! Meget underligt! Så nu er jeg officielt i vente-mode, og har (ialt fald lige as we speak) accepteret at der går mindst 14 dage endnu, og at det er ok, og også det bedste i forhold til eksamen, og måske fornuftigt nok at Bimmeren bare kommer når han er klar, og ikke nødvendigvis når mor her er super duper utålmodig. Måske har det noget at gøre med at det ikke længere er ferie, så nu er det bare "tilbage" til hverdagen?

Knus Ditte! Knapt så presset længere!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Marco2

Kan forestille mig at man næsten føler at man er "gået over tid" når man kommer længere hen end sidst.

Det ved jeg ihvertfald jeg vil, men fødte også i 40+4 sidst, så det er jo bogstaveligt talt over tid!. Og det VIL jeg IKKE dennegang. Så 40+2 til mig tak.

Hvordan med eksamenerne. Hvornår er du færdig med dem?

Jeg har officielt barsel fra torsdag eftermiddag.

AG - også utålmodig selvom jeg har en måned tilbage …

Anmeld

3. januar 2011

DK

Marco2 skriver:

Kan forestille mig at man næsten føler at man er "gået over tid" når man kommer længere hen end sidst.

Det ved jeg ihvertfald jeg vil, men fødte også i 40+4 sidst, så det er jo bogstaveligt talt over tid!. Og det VIL jeg IKKE dennegang. Så 40+2 til mig tak.

Hvordan med eksamenerne. Hvornår er du færdig med dem?

Jeg har officielt barsel fra torsdag eftermiddag.

AG - også utålmodig selvom jeg har en måned tilbage …

Jamen jeg har en stor skriftlig eksamen på cirka 6 timer d. 12/1. Jeg har fået ekstra tid fordi jeg er højgravid/har bækkenløsning. Hvis jeg har født til den tid, får jeg kun 30 min ekstra til at amme ud over sædvanlig tid (5 timer), og det er ikke meget i forhold til at babyen jo vil være helt ny og ikke super hurtig. Derfor vil det klart være "nemmest" ikke at have født der.

Derudover har jeg en mdt. eksamen d. 28/1, men der regner jeg dog med at jeg HAR født, da min termin er d. 19/1. Men man ved naturligvis aldrig. Hvis det ikke lige passer der d. 28, så kan jeg gå til reeksamen sidst i februar istedet.

Men eksamen d. 12 kan jeg først tage igen til sommer, derfor vil det være rarest at få den overstået!

Anmeld

3. januar 2011

piadas

DK skriver:

Jep!

Så nåede jeg 37+5! Jeg fødte jo Kirstine 37+4 så jeg er nu officielt så gravid som jeg aldrig har været før!

Jeg vågnede her til morgen og tænkte bare... hmmm... han kommer ALDRIG ud! Og kunne så faktisk resignere over det! Meget underligt! Så nu er jeg officielt i vente-mode, og har (ialt fald lige as we speak) accepteret at der går mindst 14 dage endnu, og at det er ok, og også det bedste i forhold til eksamen, og måske fornuftigt nok at Bimmeren bare kommer når han er klar, og ikke nødvendigvis når mor her er super duper utålmodig. Måske har det noget at gøre med at det ikke længere er ferie, så nu er det bare "tilbage" til hverdagen?

Knus Ditte! Knapt så presset længere!

Ja, det må være mærkeligt - og træls! Men som du selv skriver, kan det være Bimmeren er så fornuftig, at han godt ved, at mor har en eksamen, der gerne lige skulle overståes først! Så må vi bare håbe, at du ikke føder d. 11. for det ville godt nok være træls!

Enten nu så du kan komme lidt ovenpå igen eller først efter eksamen. Jeg kunne lige forestille mig, at skulle sidde på den samme stol i fem timer måske med sting og megaøm osv. Det er da heller ikke lang tid til amning! Det kan da sagtens tage meget længere tid... Ved min den første tog det mellem 1 og 2 timer hver gang - så er der altså godt nok ikke lang tid tilbage til eksamen.

Anmeld

3. januar 2011

CA

Puha! Jeg sidder helt og klemmer sammen på din vegne Måske det alligevel er en god idé at føde d. 14. som jo også er min terminsdag, men som du meget gerne må overtage

Selvom jeg virkelig godt kan forstå din utålmodighed. Jeg tror aldrig i mit liv jeg har været så utålmodig. Når jeg vågner om natten er det første jeg tænker: "Hvorfor vågnede jeg? Er det veer?" Desværre er det som regel bare fordi jeg skal tisse helt vildt eller hofterne gør ondt... 

Anmeld

3. januar 2011

Mettemus

Hmmm skal man sige tillykke eller beklager at han stadig er der inde?  med ventemode - der er nok heller ikke så meget andet at gøre ved det... hvor gerne man ellers ville

Men hvor jeg bare synes det er så fedt og så sejt at du bare lige klarer dine eksaminer - med Bimmeren udenpå eller indeni maven. Og det skal nok komme til at gå helt fantastisk ligemeget hvad! Jeg vil gerne komme og heppe

Anmeld

3. januar 2011

DK

Mettemus skriver:

Hmmm skal man sige tillykke eller beklager at han stadig er der inde?  med ventemode - der er nok heller ikke så meget andet at gøre ved det... hvor gerne man ellers ville

Men hvor jeg bare synes det er så fedt og så sejt at du bare lige klarer dine eksaminer - med Bimmeren udenpå eller indeni maven. Og det skal nok komme til at gå helt fantastisk ligemeget hvad! Jeg vil gerne komme og heppe

Hmm jeg ved ikke om man skal sige tillykke eller beklager! Min hjerne VED jo godt at det er rigtig fint at han ligger derinde i 10 dage endnu. Men mit "rigtige jeg" ville ØNSKE at han var kommet ud!

Jeg hååååber da jeg at uanset hvad kan klare den eksamen d. 12! Det ville være sååå godt at have den overstået! Hvilket meget apropos leder frem til at jeg skal logge af og læse videre!!

KNUS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.