Blandet tøj - opdatering...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.473 visninger
17 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP

Skabet er ryddet op og sandheden set i øjnene...- der er bare noget tøj, som jeg aldrig kommer til at passe igen .

Nu håber jeg den smider billederne ind i den rigtige rækkefølge:

1. Mørkegrå skjorte - str. 40 fra H&M, silkelook (95% polyester, 5%spandex). Aldrig brugt. Pris:  75 kr. Nu: 60,-

2. Sort nederdel - str. L fra Message, bomuld. Brugt få gange. Pris: 150 kr. Nu: 130,-

3. Nålestribet grå halterneck vest - str. 38 fra Vero Moda, yderstof: 70% polyester, 30% viscose, inderstof: 100% polyester. Brugt få gange. Pris: 80 kr. Nu: 70,-

4. Kort jakke - str. M fra VILA, denim look (72% polyester, 25%bomuld, 3% bomuld). Aldrig brugt. Pris: 150 kr. Nu: 125,-

5. Lang sweater - str. M fra VILA, strik i grå nuancer. Brugt få gange. Pris: 120 kr. Nu: 110,-

6. og 7. Denim jeans - str. 30/34 fra ONLY, style: Lola jeans. Intet slid. Pris:  200 kr. Nu: 175,-

8. og 9. Sorte capri (denim stof) - str. 29 fra VILA, style: Jackson Capri-Black Capri. Brugt én gang. Pris: 125 kr. Nu: 110,-

10. og 11. Kort denim nederdel - str. 38 fra Vero moda, style: Luck mini skirt. Intet slid. Pris: 75 kr. Nu: 60,-

12. og 13. Lang skjorte/kjole - str. M fra MbyM, 100% bomuld. Brugt én gang. Pris: 250 kr. Nu: 200,-

Jeg betaler porto og kasse/pose til at sende i - så du betaler blot den angivne pris.

Knus Mette

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP

Vi opper lige engang

Anmeld

17. januar 2011

MKBP

24. januar 2011

MKBP

31. januar 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP

Kom frisk

Anmeld

7. februar 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP

Også denne mandag opper vi lige

Anmeld

7. februar 2011

Snefnug1984

jeg ku måske godt være interesseret i cowboy nederdelen og den sorte T-shirt med print

Anmeld

7. februar 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
Snefnug26 skriver:

jeg ku måske godt være interesseret i cowboy nederdelen og den sorte T-shirt med print

Jamen du skal være så velkommen  Du kan sende mig en pb, hvis du vil ha' det.

//Mette

Anmeld

7. februar 2011

Bryndis

Jeg kunne godt tænke mig cowboy nederdelen. Er den solgt?

Anmeld

7. februar 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
Bryndis skriver:

Jeg kunne godt tænke mig cowboy nederdelen. Er den solgt?

Hey  

Indtil videre er den lagt til side til snefnug26, men skal nok skrive til dig, hvis hun hopper fra.

//Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.