Hvilken....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

.....bæresele/slynge vil i anbefale til en pige på 10mdr. 5,2kg og 59cm?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Cris

Jeg er meget glad for vores Ergo "rygsæk" vi bruger den rigtigt meget. Der er forskellige mærke, men de har det samme system: Ergo Baby, Patapum, Beco, Manduca... Der er mange i den stil. De er gode ergonomisk både for dig og babien/lille barn. Du kan læse rigtigt MEGET om bæresele i slyngebarn.dk   God fornøjelse!

Anmeld

2. januar 2011

dorthemus

Jeg vil sige Manduca

Anmeld

3. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

mange tak for svarerne tøser

Anmeld

3. januar 2011

Mathilde

Jeg vil også anbefale en manduca

Anmeld

3. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

Mathilde skriver:

Jeg vil også anbefale en manduca

hvad gør den så god?

Anmeld

3. januar 2011

Mathilde

jcmoller skriver:

hvad gør den så god?

Efter min mening at man kan bruge den til barnet vejer 28kg og så er den super behagelig at have på. Celina vejer 9-10kg og jeg mærker næsten ikke hun sidder i den, fordi der er så god støtte i den Den kan både sidde på maven, hoften og ryggen.

Men jeg har ikke så meget at samligne med, da jeg kun har haft manduca og en babybjørn.

Anmeld

3. januar 2011

Thalia

Jeg mener Becoen er langt pænere end manducaen så hvis det skal være en bæresele er det den jeg anbefaler - kvalitetsmæssigt er de lige gode

Men i det her vejr ville jeg til enhver tid foretrække en god fastvikle frem for en bæresele.

Anmeld

3. januar 2011

Katjaro

jcmoller skriver:

.....bæresele/slynge vil i anbefale til en pige på 10mdr. 5,2kg og 59cm?

Hvis du ikke lader dig afskrække af de lange stropper - så ville jeg sige en Mei Tai eller måske en Vikle Tai.

Mit allerbedste bud er at du kommer ind på slyngebarn og ser om der ikke skulle være et slyngemøde i nærheden af hvor du bor, hvor du kan få lov til at gramse og prøve alskens forskellige bæredimser.

Hilsen katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.