Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stik mig din yndlingsopskrift (så er du sød)
TAK!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tropez skriver: Frosne jordbær ca havldelen af smothien skal bestå af det og så en banan og en halv frisk mango, til at runde af skal der tilsættes cheasy vanille yoghurt o,5% det et simpelthen så frisk og lækkert
Frosne jordbær ca havldelen af smothien skal bestå af det og så en banan og en halv frisk mango, til at runde af skal der tilsættes cheasy vanille yoghurt o,5% det et simpelthen så frisk og lækkert
Mmm, det lyder lækkert Er dog ikke glad for vanillesmagen
ja men prøv dig frem tul det du kan selv kan li
fx. Blåbær, A38,sirup,rørsukker
appelsin juice,mango elæer andet frugt
hindbær-jordbær vanilieis ,mælk og sirup
frosne jordbær, en dåse ananas godt med æblejuice, en masse isterninger, mums!
Mmmmhhh min yndlings smoothie består af banan, kiwie, annanas, frosne hindbær, og en sjat multijuice r. Den er både er frisk og lidt syrlig. Lever af som morgenmad hele sommeren
Synes hurtigt de kan blíve for kvalmende, hvis de er alt for søde Men det er jo en smagssag
Julesmoothie: 3 skefulde vaniljeis, 3 stk mandariner, appelsinjuice til kanten, og så en smule kanel drysset i blenderen - en dejlig usund smoothie
jeg køber enten en smoothie base fra fakta og så hælder jeg det frugt i jeg lyster,, ellers køber jeg a38 og så igen med frugt, eventuelt lidt sukker
Jeg plejer at lave af frosne jordbær, en lille banan, noget yoghurt og evt. lidt appelsinjuice. (:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128