Afbud til sloggi-fest :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.187 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. februar 2008

Kaufie

Hej Loggi - og I andre, der skal til Nr.sundby på lørdag. Jeg må desværre melde afbud til den garanteret fantastiske fest på lørdag. Det er lidt øv, men pt er familien lige opprioriteret. Jeg har jo selv fødselsdag om fredagen og min niece om lørdagen - men hidtil har der været lidt tvivl om hvornår vi skulle fejre os. Det bliver så på lørdag. Min morfar har fået konstateret spiserørskræft - har fået brændt hul på knuden for en måneds tid siden, men det er åbenbart ret aggresivt, for det er lukket så meget til igen, at de vil sætte et rør ned for at holde hans spiserør åbent (men han kan så ikke synke - maden skal bare flyde ned). Vi er lidt bange for det er en stakket frist - men den kære mand er ogsp 92 år gammel - og kan nærmest ingenting. Han kan huske os og hvad vi laver - men nye informationer hænger ikke ved - og fysisk er der ikke meget tilbage - han er blevet en meget lille mand. Så..... selvom jeg havde glædet mig meget til at se en del af jer - så er min formentlig sidste fødselsdag med morfar i familien altså vigtigere. Håber I forstår :-) Det er jeg sikker på I gør! Mette, der håber at kunne få et fyldigt referat med billeder på ig - og så en ny chance for at deltage i NB-arrangementer senere. :'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2008

Anja

Ja, jeg må desværre følge trop.

Min mand skal desværre arbejde i weekenden, så den friweekend vi skulle have haft i Jylland er aflyst.

Og ja, så kommer jeg altså ikke en smut til Nr. Sundby fra Slagelse :S Jeg har jo også begge drenge hjemme.

Håber på fyldigt referat med billeder og at vi finder på et nyt arrangement, hvor jeg så kan deltage. I den forbindelse vil jeg lige sige ØV der er sgu for mange af jer, der bor i Jylland ! Hvor fanden er alle julimødrene fra Sjælland ????

Anja

Anmeld

19. februar 2008

Mie A

Jeg er fra Sjælland :) ... men, ja synes også at det virker som om de fleste er fra Jylland.

Ja, jeg må desværre følge trop.

Min mand skal desværre arbejde i weekenden, så den friweekend vi skulle have haft i Jylland er aflyst.

Og ja, så kommer jeg altså ikke en smut til Nr. Sundby fra Slagelse :S Jeg har jo også begge drenge hjemme.

Håber på fyldigt referat med billeder og at vi finder på et nyt arrangement, hvor jeg så kan deltage. I den forbindelse vil jeg lige sige ØV der er sgu for mange af jer, der bor i Jylland ! Hvor fanden er alle julimødrene fra Sjælland ????

Anja

Anmeld

19. februar 2008

Anja

Dejligt med en fra Sjælland :-)

Anmeld

19. februar 2008

Loggidut

det er helt i orden...det er jo ikke noget man bare gør med vilje eller noget...og naturligvis bliver der igen en aften, som i så bare kommer med til...og billeder...jeg kan love jer for der kommer nogen af slaksen...lål....

kaufie, jeg håber virkelig det kommer til at gå bedremed hans spiserør...det er bare så dum en sygdom.

stort knus fra sloggi...som stadig håber de resterende 10 kommer

Anmeld

19. februar 2008

Lise

[f]Jeg kommer!!![/f] (jajajajajaj, det sagde hun os' igår...) For nu har jeg glædet mig i flere måneder, har stoppet amning og kørt fra den anden ende af landet...bare for at være sammen med JER!!! Mig slipper i sgu ikke bare sådan af med... Haha... Men jeg forstår at der er nogen der må melde fra - det er super ærgerligt, men sådan er det vel bare. Ps: jeg BOR på Sjælland (er FRA Jylland) [citat]det er helt i orden...det er jo ikke noget man bare gør med vilje eller noget...og naturligvis bliver der igen en aften, som i så bare kommer med til...og billeder...jeg kan love jer for der kommer nogen af slaksen...lål.... kaufie, jeg håber virkelig det kommer til at gå bedremed hans spiserør...det er bare så dum en sygdom. stort knus fra sloggi...som stadig håber de resterende 10 kommer[/citat]

Anmeld

19. februar 2008

Loggidut

ja se der var kampgejsten...skide godt lise....og melder resten pas....så kører vi fandme bare op og bzér ivf...fandme ja...ej jeg glæder mig virkelig til at se alle, også dem som måske fortryder de sprang fra eller på anden måde finder vej hertil alligevel....8D

Anmeld

19. februar 2008

Susan1978

Ja jeg kommer altså også om jeg så skal køre helt alene.. :'( Håber virkelig pigerne kører med.. Susan som også bare har glædet sig som en gal.. (skal jo også have nyt hår ik :)))

Anmeld

19. februar 2008

Tynen

ja se der var kampgejsten...skide godt lise....og melder resten pas....så kører vi fandme bare op og bzér ivf...fandme ja...ej jeg glæder mig virkelig til at se alle, også dem som måske fortryder de sprang fra eller på anden måde finder vej hertil alligevel....8D

Hvor mange er vi så tilbage?!

Trine - Der stadig glæder sig!!!

Anmeld

19. februar 2008

ka li ja

ja oz mig
glæder mig helt vildt:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.