- men dog en update 
Vi har handlet HELT vildt ind til den lille mand, bare i løbet af den sidste uge. Efter valg af barnevogn, babyalarm, seng og skab er det ligesom om virkeligheden begynder at indfinde sig 
Værelset er malet (med vandbaseret hobbymaling, så jeg kunne gøre det SELV) skab og seng er samlet, og jeg mangler så lige at færdiggøre Kaj- og Andreafigurer til væggen derinde, men er godt igang med dem.
Vi tog i IKEA idag, "for så er der nok ikke ret mange andre end os" - Øh jo, det skal jeg love for der var! Men vi fik det vi kom efter, og har streget megamange ting på listen. Nu mangler der et puslebord, vi har forelsket os i et i Ønskebørn, som de ikke havde hjemme. Så snart de ringer at det er på lager, kører Jørn ud og henter et, for vi er faktisk ikke helt sikre på det kan være på badeværelset.. Men målene er så kringlet skrevet, så vi har besluttet at det skal afprøves...
De ting vi mangler er så sengetøj (bare lidt, for vi har lidt), fyld til ammepudebetræk (er syet), div. creme til bebs og mig, puslebord- og pude, et badekar, skumklude, sutter, d-dråber, ammegrej til Mamma og et "tisseunderlag". Det er da rimelig overskueligt med 2½ måned til termin!?
Nårh ja - og den der hjemmesyede sengerand!.. Arh, øv - den havde jeg faktisk lykkeligt glemt...
Imorgen skal jeg til glukosebelastning, og er færdig engang omkring middagstid. Kl. 14.50 skal jeg til kiropraktor, nærmest lige ved siden af sygehuset, så jeg gider ikke tage hjem. Mon ikke jeg kan finde lidt interessant hvis jeg fordriver et par timer i Storcentret...?!
Vender tilbage med billedupdate i løbet af ugen!
God ny uge til alle!