Dreng eller Pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.347 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. januar 2011

mariannemor1

Hejsa...

Bare lige for sjov.. Til dem der har fået flere børn om der har været forskel på jeres graviditeter. Om det var en dreng eller pige i ventede jer. man siger jo at man har kvalme tidligt i graviditeten så venter man en pige... osv. Håber i har lyst til at være med.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Pige2009

mariannemor1 skriver:

Hejsa...

Bare lige for sjov.. Til dem der har fået flere børn om der har været forskel på jeres graviditeter. Om det var en dreng eller pige i ventede jer. man siger jo at man har kvalme tidligt i graviditeten så venter man en pige... osv. Håber i har lyst til at være med.. 

Jeg har kun et ord - AMMESTUESNAK!

Anmeld

2. januar 2011

Tdittmann

Jeg har 2 piger og en dreng - og der var ingen forskel på de 3 graviditeter. Så tilslutter mig AMMESTUESNAK!

Anmeld

2. januar 2011

TTM

jeg fik en pige først, og venter en dreng nu.

Jeg vil sige ALT har været anderledes denne gang...

Jeg har haft meget kvalme, er meget større, maven sidder anderledes og er en anden form...

Jeg var ikke i tvivl fra 6+ at jeg ventede mig en dreng denne gang, blev bekræftet i 20+ ved scanning.

Så jeg tror ikke kun det er ammestue-snak. der er nogle som ikke kan mærke forskel, men vi er altså nogle som godt kan

Anmeld

2. januar 2011

mariannemor1

Jeg vil lige fortælle om mine graviditeter.

min første fødte en dreng total drømme graviditet ingen kvalme ingen sjove spisevaner osv..

Min anden graviditet en dreng total ens med den første graviditet..

Og nu er jeg gravide med den 3 og PUHA jeg har været skidt heldigvis ingen opkastninger men total kvalme fra morgen til aften indtil til uge 14.. også er jeg vild med appelsin juice! Så en meget anderledelse graviditet..

Anmeld

2. januar 2011

Rockertand

ENIG - AMMESTUESNAK.

2 vidt forskellige graviditeter - samme køn

Anmeld

3. januar 2011

Lone Jakobsen

har fået 1 pige og 3 drenge, og hopper med på at det er ammestuesnak.

Anmeld

3. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg havde to ens graviditeter og fik først en dreng og derefter en pige - så ammestuesnak fra mig af også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.