Kløe i gane??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.871 visninger
18 svar
0 synes godt om
2. januar 2011

MissGeoh

Er der nogen der ved hvad det kan være?

Min gane kløer, og min tunge føles underlig..

Det er ikke noget jeg har oplevet før, kun de sidste par dage her.

Det er til at blive tosset af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Kay

det kan være en erlergisk reaktion...

men jeg plejer at få kløe igang dagene inden jeg får ondt i halsen

Anmeld

2. januar 2011

Low

Det får jeg faktisk også nogle gange om året. Jeg aner heller ikke hvad det er. Jeg bliver total træt i tungen af at klø mig i kanen med den

Anmeld

2. januar 2011

MissGeoh

Kay skriver:

det kan være en erlergisk reaktion...

men jeg plejer at få kløe igang dagene inden jeg får ondt i halsen

Alergisk reaktion? Jeg er ikke allergisk overfor noget.. Ikke hvad jeg ved af.. Men vågnede en nat hvor det bare var helt vildt og jeg bare lå og pressede tungen mod ganen for at klø.

Jeg har nu en smule ondt ned i halsen, men det er ikke som ondt i halsen normalt er.. Nok bare mere øm.. :/

Anmeld

2. januar 2011

MissGeoh

Low skriver:

Det får jeg faktisk også nogle gange om året. Jeg aner heller ikke hvad det er. Jeg bliver total træt i tungen af at klø mig i kanen med den

Jeg ved heller ikke hvad det er. Men jeg ved det er træls.. Min tunge er også helt underlig, men ved ikke om det er fordi jeg kløer med tungen. :/

Anmeld

2. januar 2011

Kay

MissGeoh skriver:

Alergisk reaktion? Jeg er ikke allergisk overfor noget.. Ikke hvad jeg ved af.. Men vågnede en nat hvor det bare var helt vildt og jeg bare lå og pressede tungen mod ganen for at klø.

Jeg har nu en smule ondt ned i halsen, men det er ikke som ondt i halsen normalt er.. Nok bare mere øm.. :/

man kan godt blive erlergisk med tiden... pludselig for nogle år siden kunne jeg ikke længere tåle appelsin

Anmeld

2. januar 2011

Low

MissGeoh skriver:

Jeg ved heller ikke hvad det er. Men jeg ved det er træls.. Min tunge er også helt underlig, men ved ikke om det er fordi jeg kløer med tungen. :/

Din beskrivelse af det lyder lige netop som jeg også får det en gang imellem. Håber der nogle der har et svar

Anmeld

2. januar 2011

Carina1977

Det lyder meget som allergi. Sådan har jeg det om sommeren, når mit høfeber dukker op. Min mor har det også slemt med en kløende gane, men kun når hun har spist nogle af de ting hun ikke kan tåle, såsom: gulerødder, æbler, pærer, nødder....bare for at nævne nogen af tingene. Hun var heller ikke allergiker tidligere, men det kom pludselig af sig selv.

Anmeld

2. januar 2011

MissGeoh

Kay skriver:

man kan godt blive erlergisk med tiden... pludselig for nogle år siden kunne jeg ikke længere tåle appelsin

Okay, det kan da godt være det er det så. Øv altså..

Anmeld

2. januar 2011

MissGeoh

Carina1977 skriver:

Det lyder meget som allergi. Sådan har jeg det om sommeren, når mit høfeber dukker op. Min mor har det også slemt med en kløende gane, men kun når hun har spist nogle af de ting hun ikke kan tåle, såsom: gulerødder, æbler, pærer, nødder....bare for at nævne nogen af tingene. Hun var heller ikke allergiker tidligere, men det kom pludselig af sig selv.

Okay tak. Jeg synes bare det er så mystisk at det bare sådan lige kommer ud i det blå.

Jeg har aldrig haft nogen form for allergi før, så jeg spiser jo bare som jeg plejer. :/

Så skal jeg vel til at finde ud af hvad jeg ikke kan tåle.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.