Jeg er så bange og frustreret!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

Dorthe1986

1m1i1a skriver:

Det kan også være det er sådan det er

Ja, det er nok en rigtig god ide, at ta sig mod og gøre det, så det kan komme ud af hovedet! Og stå ved, hvis lægen skulle sige lidt imod ang alder. Det er da også tidligt, men syns nu også at vi er voksne nok til at ta den beslutning selv, og har været i forhold i lidt over 6år.

Hvordan foregår det? - Når jeg ringer til min læge får jeg fat i sekræteren der så gir tid osv. Kommer man til samtale og bliver sendt vidrer, Mig og kærsten har ikke samme læge.

Tak for dine gode råd! De kan bruges.

Ja det kunne jeg forstille mig!  Det må være helt uvirkelig at stå med de 2 streger i hånden  men det er det heldigvis ikke.

Er glad for du kan bruge det

Ja og det er heldigvis jer, der afgør om i er klar til at være forældre. Det er ikke lægen eller nogen ander

Altså vi havde heller ikke samme læge, da vi begyndte PB, men jeg gik bare derop og sagde sådan og sådan... Det var efter 8 mdrs forsøg, men det skyldes så at jeg slet ikke fik min mens overhovedet... Derfor kunne jeg komme til så hurtigt. Så henviste lægen mig til gynækologisk afdeling på Thisted Sygehus, hvor de så fandt ud af at jeg havde PCO, som jeg regnede med. De forsøgte så at få gang i min cyklus, men uden held og de henviste mig så videre til Skive Fertilitetsklinik, for som de sagde, de havde nok mere forstand på det...

Men du kan bare ringe til sekretæren og sige du gerne vil have en tid til en snak med din læge, da i nu har forsøgt i et år at få barn, men det lykkes ikke. Så derfor vil du gerne have en samtale

Det var kun mig der fik en henvisning, men da vi kom til Skive skrev de også manden min ind i papirerne. Det var også ved dem, han fik lavet sædprøve

Men ja jeg fattede bare minus, da jeg så de to streger Tog testen kl 6. en mandag morgen, og ja jeg blev da vågen kan du tro

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Muffinmus

vi var knap 23 da vi begyndte og det tog os altså 14 mdr...så det med ca kan man ikke bruge til en dyt. mistede desværre og måtte prøve 2 år igen før der var gevinst, og nr 3 gang tog kun 5 mdr,endte i sa, men nr 4 gang tog kun 1 mdr..

Så du kan ikke regne med noget desværre.

Anmeld

2. januar 2011

Mellepige

Dorthe1986 skriver:

Er glad for du kan bruge det

Ja og det er heldigvis jer, der afgør om i er klar til at være forældre. Det er ikke lægen eller nogen ander

Altså vi havde heller ikke samme læge, da vi begyndte PB, men jeg gik bare derop og sagde sådan og sådan... Det var efter 8 mdrs forsøg, men det skyldes så at jeg slet ikke fik min mens overhovedet... Derfor kunne jeg komme til så hurtigt. Så henviste lægen mig til gynækologisk afdeling på Thisted Sygehus, hvor de så fandt ud af at jeg havde PCO, som jeg regnede med. De forsøgte så at få gang i min cyklus, men uden held og de henviste mig så videre til Skive Fertilitetsklinik, for som de sagde, de havde nok mere forstand på det...

Men du kan bare ringe til sekretæren og sige du gerne vil have en tid til en snak med din læge, da i nu har forsøgt i et år at få barn, men det lykkes ikke. Så derfor vil du gerne have en samtale

Det var kun mig der fik en henvisning, men da vi kom til Skive skrev de også manden min ind i papirerne. Det var også ved dem, han fik lavet sædprøve

Men ja jeg fattede bare minus, da jeg så de to streger Tog testen kl 6. en mandag morgen, og ja jeg blev da vågen kan du tro

Jeg må snakke med kæresten om det her, om næste skridt

Men jeg kan mærke, jeg er nervøs for at snakke med den læge, selvom det måske er lidt dumt.

Hehe ja det var noget af en morgen nyhed!  tusinde tak for hjælpen Dorthe

Anmeld

2. januar 2011

Putomanen

Kæresten og jeg har forsøgt siden sptember 2009, og vi gik til vores læge i sidste måned om, at det ikke er lykkes mig, at blive gravid. Vi fik en henvisning med det samme, og kom til udredning hos en gynækolog. Og det koster ingenting at blive undersøgt. Det er "kun" behandlingerne, som koster noget.

Så jeg synes bare, at I skal ringe til lægen når der er gået 1 år, og tage en samtale med hende. Og så håber jeg, at det snart lykkes for jer.

Anmeld

2. januar 2011

Mellepige

MariaE skriver:

vi var knap 23 da vi begyndte og det tog os altså 14 mdr...så det med ca kan man ikke bruge til en dyt. mistede desværre og måtte prøve 2 år igen før der var gevinst, og nr 3 gang tog kun 5 mdr,endte i sa, men nr 4 gang tog kun 1 mdr..

Så du kan ikke regne med noget desværre.

Nej, jeg håber bare det sker hurtigst muligt

Anmeld

2. januar 2011

Mellepige

Putomanen skriver:

Kæresten og jeg har forsøgt siden sptember 2009, og vi gik til vores læge i sidste måned om, at det ikke er lykkes mig, at blive gravid. Vi fik en henvisning med det samme, og kom til udredning hos en gynækolog. Og det koster ingenting at blive undersøgt. Det er "kun" behandlingerne, som koster noget.

Så jeg synes bare, at I skal ringe til lægen når der er gået 1 år, og tage en samtale med hende. Og så håber jeg, at det snart lykkes for jer.

Dejligt at det ikke koster penge også!

Men jeg ønsker i hvert fald jer held og lykke med PB  - og at der kommer en lille spire i maven snart! Det fortjener i, efter så længe prøven. Kultur kø er der ingen af

Anmeld

3. januar 2011

Putomanen

1m1i1a skriver:

Dejligt at det ikke koster penge også!

Men jeg ønsker i hvert fald jer held og lykke med PB  - og at der kommer en lille spire i maven snart! Det fortjener i, efter så længe prøven. Kultur kø er der ingen af

Mange tak for det

Nej, jeg forstår heller ikke, hvorfor der er så mange, som springer foran i køen, nu har vi godt nok stået og ventet længe  Men vi håber, at 2011 bliver vores år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.