1m1i1a skriver:
Det kan også være det er sådan det er 
Ja, det er nok en rigtig god ide, at ta sig mod og gøre det, så det kan komme ud af hovedet! Og stå ved, hvis lægen skulle sige lidt imod ang alder. Det er da også tidligt, men syns nu også at vi er voksne nok til at ta den beslutning selv, og har været i forhold i lidt over 6år.
Hvordan foregår det? - Når jeg ringer til min læge får jeg fat i sekræteren der så gir tid osv. Kommer man til samtale og bliver sendt vidrer, Mig og kærsten har ikke samme læge.
Tak for dine gode råd! De kan bruges. 
Ja det kunne jeg forstille mig!
Det må være helt uvirkelig at stå med de 2 streger i hånden men det er det heldigvis ikke.
Er glad for du kan bruge det 
Ja og det er heldigvis jer, der afgør om i er klar til at være forældre. Det er ikke lægen eller nogen ander 
Altså vi havde heller ikke samme læge, da vi begyndte PB, men jeg gik bare derop og sagde sådan og sådan... Det var efter 8 mdrs forsøg, men det skyldes så at jeg slet ikke fik min mens overhovedet... Derfor kunne jeg komme til så hurtigt. Så henviste lægen mig til gynækologisk afdeling på Thisted Sygehus, hvor de så fandt ud af at jeg havde PCO, som jeg regnede med. De forsøgte så at få gang i min cyklus, men uden held og de henviste mig så videre til Skive Fertilitetsklinik, for som de sagde, de havde nok mere forstand på det... 
Men du kan bare ringe til sekretæren og sige du gerne vil have en tid til en snak med din læge, da i nu har forsøgt i et år at få barn, men det lykkes ikke. Så derfor vil du gerne have en samtale 
Det var kun mig der fik en henvisning, men da vi kom til Skive skrev de også manden min ind i papirerne. Det var også ved dem, han fik lavet sædprøve 
Men ja jeg fattede bare minus, da jeg så de to streger
Tog testen kl 6. en mandag morgen, og ja jeg blev da vågen kan du tro