Laks og...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

bagger26

Mussen2 skriver:

Mums, det lyder godt! hvordan laver du hvidløgsfløde sovesn og skal champ. i den eller blot som tilbehør. Er det sweet chillisovc du putter på laksen? (hvor meget? I ovn eller på pande)

Jeg laver det altid laksen i ovnen, og ja det er sweet chili, det er bare rigtig godt oven på laksen, jeg ligger et godt lag oen på laksen og så i ovnen med den.

Ang sovsen, jeg skærer champignonerne/kantareller, eller hvad man nu vil have af svampe, i stykker varmere dem et stykke tid på panden. Dernæst så kommer der en omgang reven hvidløg på panden, når det er blevet varmet, så kommer jeg fløde, salt og peber i.. man kan også blande fløde og mælk for at gøre den sundere, jeg putter også lidt jævning i for at gøre sovsen tykkere.. Det er bare såååååå godt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Fines mor

Laksestykker drysset med salt og peber og smurt med Pikantost(Ikke light) I ovnen på 200 g i ca. 20-25 min

Ungerne elsker denne opskrift:-)

Anmeld

3. januar 2011

JulieE

Fines mor skriver:

Laksestykker drysset med salt og peber og smurt med Pikantost(Ikke light) I ovnen på 200 g i ca. 20-25 min

Ungerne elsker denne opskrift:-)

Mums det lyder lækkert, Helle Det må jeg lave til mig og ungerne snart... Hvad plejer du at servere til?

Anmeld

3. januar 2011

Fines mor

JulieE skriver:

Mums det lyder lækkert, Helle Det må jeg lave til mig og ungerne snart... Hvad plejer du at servere til?

Jamen det er lidt forskelligt, men du kan lave salat, hollandais sovs og kartofler, pasta. :-)

Anmeld

3. januar 2011

JulieE

Fines mor skriver:

Jamen det er lidt forskelligt, men du kan lave salat, hollandais sovs og kartofler, pasta. :-)

Super... Tænker måske at bagte rodfrugter kunne være lækkert Pikantosten smager så lækkert, når den har været varmet op

Anmeld

3. januar 2011

Fines mor

JulieE skriver:

Super... Tænker måske at bagte rodfrugter kunne være lækkert Pikantosten smager så lækkert, når den har været varmet op

Ja rodfrugter kunne være en ide, eller en rosenkålsalat :- ) Hvis man er til den slags.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.