Løbecykelen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. januar 2011

hc=k

Kristopher er nu 21 måneder gammel og er bare en rigtig dreng

Han havde set i løbecykle i bilka som han så havde fortalt sin farmor at han ville have, farmor havde kigget på den og købt den til Kristopher  julegave. Kris blev overlykkelig og stolt da han pakkede den ud, men men men skuffelsen kom snart frem i min lille dreng. Han blev noget så ulykkelig da cyklen blev samlet og første tur skulle prøves. Kristopher sidder på sadlen og og er klar, men hans fødder kan ikke nå jorden.. Han steg af igen og gik ind i mine forældres gæsteværelse hvor han stillede sig ved sengen og var helt stille. Da jeg så spurgte ham hvad der var galt brød den lille dreng sammen og græd, Jeg..... Cykel... Jeg alt for lille...... Det var den mindste løbecykel der var, men han er stadig for lille. Jeg snakkede med ham og trøstede ham. Til sommer når der ikke er sne kan du komme ud og kører selv skat..
Nu er cyklen gemt væk så han ikke kan se den og så må vi håbe han vokser til inden sommer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stakkels lille pus - det var rigtig synd

Da vores dreng blev 2 år købte vi en løbecykel til ham - en Puki. De findes til de helt små, så de kan nå jorden

Anmeld

2. januar 2011

hc=k

MoarHvidovre skriver:

Stakkels lille pus - det var rigtig synd

Da vores dreng blev 2 år købte vi en løbecykel til ham - en Puki. De findes til de helt små, så de kan nå jorden

Der stod også på den her at det var fra 1 år så det regnede vi jo med, men da Kristopher jo desværre ikke er ret stor af sin alder duede det ikke.
Han skal nok få den i brug engang jeg blev bare så ked af det da han stod der og var så ulykkelig

Anmeld

2. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
hc=k skriver:

Der stod også på den her at det var fra 1 år så det regnede vi jo med, men da Kristopher jo desværre ikke er ret stor af sin alder duede det ikke.
Han skal nok få den i brug engang jeg blev bare så ked af det da han stod der og var så ulykkelig

Hvor stor er han?

De fleste løbecykler er desværre ret store og de skal være ret gamle før, at de kan bruge dem

Anmeld

2. januar 2011

hc=k

MoarHvidovre skriver:

Hvor stor er han?

De fleste løbecykler er desværre ret store og de skal være ret gamle før, at de kan bruge dem

Jamen han var 78 cm da han blev tjekket for 4 måneder siden og han skal tjekkes igen om 2 måneder. Han stoppede med at vokse da han var 1 års tid.
Han er ret lille i forhold til "normalen" og i følge lægen kurve.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.