PKS spørgsmål..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.825 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. januar 2011

wiebking

Har lige et hurtigt spørgsmål til jer piger, der har fået lavet pks... Det glemte jeg helt at spørgere overlægen om..

Men når nu man får pks, må faren så klippe navlestrengen eller er det noget kirugen automatisk selv gør eller??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Joan ( Smallie )

Det tror jeg ikke du skal regne med han må. Jeg fik godt nok aks men han måtte slet ikke komme i nærhenden af maven.

Anmeld

2. januar 2011

Vidunderligeunger

nej han skal blive ved dit hoved.. De fraråder også at han kigger.. det er MEGET voldsomt... 

Anmeld

2. januar 2011

LR85

det kommer vist an på hvor du skal have dit kejsersnit.

Tror der er forskel, men på riget og hvidovre må man i hvert fald ikke

Anmeld

2. januar 2011

wiebking

Når okay.... så er det ikke noget vi skal sætte næsen op efter...Men tak for svarende..

Anmeld

2. januar 2011

Kildebakken

Det måtte min mand ikke, da jeg fik PKS, men du kan jo altid spørge før operationen. Kan ellers fortælle dig at det var en virkelig god oplevelse, vi følte os begge inddraget - og far fik stor mulighed for at deltage.

Operationsstuen skal holdes kold og derfor kommer far og den lille ind i et varmt lokale ved siden af - når du lige har nået at hilse på baby. Når de så har sikret sig at baby har det godt, bliver han svøbt og kommer ind til dig igen - og bliver der:-) 

Synes nu det helt fantastiske for mig var er nætterne efter fødslen, hvor vi lå i stilheden på hospitalet og langsomt lærte hinanden at kende!

Anmeld

2. januar 2011

regalprime

Fik AK i August på Kolding sygehus, og der fik min mand lov at klippe den lille ude i undersøgelsesrummet. De må IKKE kigger under det, og de klipper den, men i Kolding får de tilbudt at klippe den ned til en lille navle. Det var min mand MEGET glad for

Anmeld

2. januar 2011

<3

wiebking skriver:

Har lige et hurtigt spørgsmål til jer piger, der har fået lavet pks... Det glemte jeg helt at spørgere overlægen om..

Men når nu man får pks, må faren så klippe navlestrengen eller er det noget kirugen automatisk selv gør eller??

Faren klipper navlestrengen til så om sige Det sker henne på bordet hvor babyen også bliver målt, vejet og får apgar.

Anmeld

2. januar 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jeg fik aks og det var noget mindre dramatisk end de damer får det til at lyde somMin mand måtte da gerne lige tage et kig,hvis han havde lyst,og han klippede navlestrengen,men i undersøgelsesrummet.Tror det skal gå lidt tjep med at få barnet ud og få lukket moren igen

Anmeld

2. januar 2011

Maja_4000

Fik pks for 18 dage siden , og på Roskilde må de ikke :b Området skal holdes sterilt (: 
Men til gengæld sad han med min datter ved siden af mig mens de syede mig sammen .. Så han fik "lov" at holde hende først (; 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.