søger jævnaldrende veninder som prøver at blive gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.776 visninger
17 svar
0 synes godt om
2. januar 2011

tulle92

hey alle

er en ung kvinde på 18 år søger veninder som prøver at blive gravid da jeg selv prøver og gerne vil snakke med en veninde om det da mine egne veninder enten er gravid eller har børn 

knusser her fra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Mellepige

Hej

Jeg er selv en ung kvinde på 19, som også prøver at blive gravid på nu 11 mdr, så der må godt snart ske noget!

Jeg kunne også godt bruge veninder på egen alder der igennem det samme som jeg..

Knus Mia

Anmeld

2. januar 2011

ønskerbaby

tulle92 skriver:

hey alle

er en ung kvinde på 18 år søger veninder som prøver at blive gravid da jeg selv prøver og gerne vil snakke med en veninde om det da mine egne veninder enten er gravid eller har børn 

knusser her fra 

jeg er 20 år og fra kolding jeg kun os godt bruge en veninde til at snak om det med at prøve og blive graivd jeg har prøvet siden oktober 2010

Anmeld

2. januar 2011

tulle92

1m1i1a skriver:

Hej

Jeg er selv en ung kvinde på 19, som også prøver at blive gravid på nu 11 mdr, så der må godt snart ske noget!

Jeg kunne også godt bruge veninder på egen alder der igennem det samme som jeg..

Knus Mia

jamen det jo super hvor vil du så skrive ? 

Anmeld

2. januar 2011

Mellepige

tulle92 skriver:

jamen det jo super hvor vil du så skrive ? 

Jamen det kan blive hvor som helst. Det kan være her, msn, mail eller på mobilen  -  Hvad havde du tænkt på?

Hvor fra Århus området er du fra?

Anmeld

2. januar 2011

Filippa & Liva

Jeg er desværre ikke fra Jylland, men fra Odense, men kunne selv godt bruge et par unge veninder som også prøver at blive gravide ligesom jeg selv... Jeg er 21 år.

Anmeld

2. januar 2011

tulle92

1m1i1a skriver:

Jamen det kan blive hvor som helst. Det kan være her, msn, mail eller på mobilen  -  Hvad havde du tænkt på?

Hvor fra Århus området er du fra?

hva med msn er nu ik fra århus men kbh? 

Anmeld

2. januar 2011

tulle92

BigBabyWish skriver:

Jeg er desværre ikke fra Jylland, men fra Odense, men kunne selv godt bruge et par unge veninder som også prøver at blive gravide ligesom jeg selv... Jeg er 21 år.

jeg er heller ik fra jylland men kbh 

Anmeld

2. januar 2011

Mellepige

tulle92 skriver:

Det er noget jeg har bildt mig ind, at du er fra Århus så

Jeg er næsten herinde mere énd jeg er på msn, men vi kan sagtens skrive derinde også.

Anmeld

2. januar 2011

Filippa & Liva

tulle92 skriver:

Ah ok..

men hvis du har lyst til at snakke er du velkommen til at skrive..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.