Jeg har termin om 2 mdr, og er ved at få styr på de sidste ting, bla de sidste indkøb osv
Har i den forbindelse haft oprettet anden tråd omkring pusletasken, og kom derigennem ind på flaske og mme i tråden.
min plan er at amme, men fik anbefalet alligevel at have noget mme, i tilfælde af, man kommer et sted hen, hvor man ikke lige kan amme.
hvad kan i anbefale af MME, noget jeg skal tænke over når jeg nu har planer om at amme.
Fik også anbefalet at have en flaske med, og blev anbefalet en fin en fra bornfree i glas, og synes den ser god ud, men er lidt i tvivl om hvor mange det er rart at købe, er det noget der er rart at købe nu, eller vente til efter fødslen, og hvordan med en brystpumpe?
nogle gode dårlige erfaringer med sutteflasker i glas vs plastic
kan se der ofte følger flasker med til brystpumperne.
hvad for tilbehør kan i anbefale til sutteflaskerne, man kan jo få en masse ekstra dimsedutter og propper og div sutter til dem 
Havd er jeres erfaringer, og gode råd i kan give med på vejen, så man ikke køber unødigt ind, men samtidig ikke står og fortryder man ikke lige havde købt en flaske, noget tilbehør eller andet
synes godt nok det er lidt af en flaske jungle
håber i kloge mødre kan give lidt hjælp derude fra