Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
snøøøøøøøøøøøøøft ja nu skal de sælges... De er blevet for små...
men ved 2 andre børn kan få glæde af dem......................................
De er super flotte og meget pæne og velholdte, sælges KUN fordi de nu er for små.
Vasket max 3 gange med vrangen ud af og aldrig været i tørretumbler...
Kommer fra dyre- og røgfrit hjem
Pris 300kr incl porto pr. stk...
Majbritt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så er den ene solgt...
Hej Majbritt
Har du stadig en jakke tilbage?? :-)
Jeg elsker også den jakke og har haft den i str. 1 år (som jeg glæder mig til at lillebror skal have på) men nu håber jeg at jeg kan købe en til storebror:-) Er den stor i størrelsen? Min dreng er 3 år - bliver den alt for stor?
Mvh Anja
magnus08 skriver: Hej Majbritt Har du stadig en jakke tilbage?? :-) Jeg elsker også den jakke og har haft den i str. 1 år (som jeg glæder mig til at lillebror skal have på) men nu håber jeg at jeg kan købe en til storebror:-) Er den stor i størrelsen? Min dreng er 3 år - bliver den alt for stor? Mvh Anja
Jeps har en tilbage nyvasket og ren...
Og den vil passe din søn så fint og han vil også have glæde af den længe...
Hvis den er lidt for lang på ærmerne kan et opsmøg også være ok...
Det havde mine drenge også i starten...
Så vil jeg gerne købe jakken :-)
Ihh glæder mig til at se den! Har ellers lige købt en i brun - men synes altså den grønne er SÅ fin! Så den brune bliver sendt retur
Jeg ved slet ikke hvordan jeg gør for at købe jakken - kan du hjælpe mig? Skal jeg lave en bankoverførsel? Det er 300 kr. inkl. ik`?
magnus08 skriver: Hej Majbritt Så vil jeg gerne købe jakken :-) Ihh glæder mig til at se den! Har ellers lige købt en i brun - men synes altså den grønne er SÅ fin! Så den brune bliver sendt retur Jeg ved slet ikke hvordan jeg gør for at købe jakken - kan du hjælpe mig? Skal jeg lave en bankoverførsel? Det er 300 kr. inkl. ik`? Mvh Anja
Sender dig en pb... Det røde brev blinker og så ind og finde mig... Der sender jeg et konto nr og så overfører du pengene...
jeg beder også derinde om din adresse...
solgt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128