Den tålmodige mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. januar 2011

AnneBJ

Ja altså, man skal jo også huske at mændene skal have den credit de fortjener, og at man ikke kun skal brokke... For der er faktisk praktiseret hele TO tilfælde af EKSTREM overbærenhed herhjemme inden for den sidste måned.

Således har jeg præsteret at kaste op i bilen (I ved hvordan mænd har det med biler - især de biler der bliver nusset, plejet, poleret, og støvsuget jævnligt, omtalt som "hun" og som skal kigges til, hvis de ikke har kørt længe?!) OG få meget mørk blå maling på en af hans yndlingsbluser, da jeg begyndte på børneværelset her til aften...

Bilen gjorde jeg ikke noget ved, jeg var syg og kunne ikke overskue noget! Han fulgte mig bare inden for så snart vi var hjemme, hjalp mig i bad og nattøj og puttede mig!
Trøjen sagde han heller ikke noget, jeg kunne dog godt se på hans ansigtsudtryk at jeg måske skulle have husket at skifte bluse... Jeg har fluks vanished hele trøjen nærmest og smidt den i vaskeren - den er klar lige om lidt, krydser I fingre for at malingen er væk?!

Så de kan altså godt de mænd! Endda også min

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

CA

Dejligt Sådan en har jeg også. Han er skøn og får vist ikke altid sagt alle de gode ting han gør for mig hele tiden

Anmeld

1. januar 2011

Multebær

AnneBJ skriver:

Ja altså, man skal jo også huske at mændene skal have den credit de fortjener, og at man ikke kun skal brokke... For der er faktisk praktiseret hele TO tilfælde af EKSTREM overbærenhed herhjemme inden for den sidste måned.

Således har jeg præsteret at kaste op i bilen (I ved hvordan mænd har det med biler - især de biler der bliver nusset, plejet, poleret, og støvsuget jævnligt, omtalt som "hun" og som skal kigges til, hvis de ikke har kørt længe?!) OG få meget mørk blå maling på en af hans yndlingsbluser, da jeg begyndte på børneværelset her til aften...

Bilen gjorde jeg ikke noget ved, jeg var syg og kunne ikke overskue noget! Han fulgte mig bare inden for så snart vi var hjemme, hjalp mig i bad og nattøj og puttede mig!
Trøjen sagde han heller ikke noget, jeg kunne dog godt se på hans ansigtsudtryk at jeg måske skulle have husket at skifte bluse... Jeg har fluks vanished hele trøjen nærmest og smidt den i vaskeren - den er klar lige om lidt, krydser I fingre for at malingen er væk?!

Så de kan altså godt de mænd! Endda også min

orh hvor er han sød! 

Jeg synes godt nok også jeg får godt med støtte i disse dage - jeg må ellers være ganske irriterende at være i nærheden af for jeg småpiver meget over rygproblemer og har ikke lyst til at lave andet i sengen end at sove  

Anmeld

1. januar 2011

AnneBJ

Multebær skriver:

orh hvor er han sød! 

Jeg synes godt nok også jeg får godt med støtte i disse dage - jeg må ellers være ganske irriterende at være i nærheden af for jeg småpiver meget over rygproblemer og har ikke lyst til at lave andet i sengen end at sove  

Jah, de kan nok de mænner, når bare de vil!

Træls at du døjer såen, håber da enten at den lille han melder sig lige om snart, eller at du slipper inden termin!

Anmeld

1. januar 2011

Multebær

AnneBJ skriver:

Jah, de kan nok de mænner, når bare de vil!

Træls at du døjer såen, håber da enten at den lille han melder sig lige om snart, eller at du slipper inden termin!

ja det kunne være fint hvis det gik væk men må også sige at jeg har været så forskånet hele graviditeten så det her piveri synes helt ok i det store hele. 

Anmeld

2. januar 2011

DK

He he he... stakkels mand

Ejjj det er kun rimeligt og på sin plads at de kære mænd holder bøtte og accepterer vores FULDT UD rimelige små-krav og skavanker/mindre uheldigheder!!!! Altså vi kan jo ikke tænker på det hele, vel? Det kræver sit af koncentrationen at skulle producere et BARN!!!

- til kæresten!

Knus Ditte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.