Eksperthjælp: Ipren tidligt i graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.328 visninger
0 svar
0 synes godt om
1. januar 2011

Karina Isolde Balslev

"Ipren tidligt i graviditeten"

Heej,

Jeg har et spørgsmål som jeg går meget rundt og tænker på. Jeg er blevet gravid uden at vide det. Jeg er nemlig vant til at min menstruation er uregelmæssig, derfor havde jeg slet ikke forventet at være gravid. Jeg havde smerter, ''menstruations smerter''. Det troede jeg det var på det tidspunkt, derfor tog jeg en pille ipren. Jeg tror det var en uge eller lidt over en uge efter at jeg havde taget den pille, at jeg fandt ad af at vide at jeg var gravid, efter at jeg havde lavede testen. Jeg ved at man skal holde sig væk fra alle de slags piller når man er gravid, men skader det babyen hvis man havde taget pillen i starten af graviditeten Jeg er virkelig bekymret! 

Karinas svar

Kære bekymrede

Tillykke med det spirende liv.

En enkelt Ipren-pille så tidligt i graviditeten vil jeg ikke tro skader.

Det er selvfølgelig fint, at du lader tvivlen komme dit barn til gode, så jeg vil anbefale dig at få en snak med din læge om det.

De bedste hilsner

Karina

Karina tilbyder alternativ fødselsforberedelse med udgangspunkt i den sunde og naturlige fødsel som individuelle forløb i Gentofte og privat, hold og workshops i København og fødselshjælp i Københavnsområdet.

Se Karinas hjemmeside: TrygFoedsel.dk - her kan du også tilmelde dig nyhedsbrevet og få "3 tips til en tryg fødselsoplevelse" ganske gratis.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.