Bøffens hule - uge 30

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.600 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. januar 2011

Janni.

Tjaaeh nu lægger jeg billede ind af bøffens hule i uge 30. Jeg har altid været en meget kraftig pige, hvilket også kan se på billedet. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

<3

Flot mave men tror du skal finde nogle andre bukser, for tror ikke det er sundt med så stramme bukser.

Anmeld

1. januar 2011

Janni.

Kirle skriver:

Flot mave men tror du skal finde nogle andre bukser, for tror ikke det er sundt med så stramme bukser.

Vi havde lige været i byen, og alting har lukket lige nu.. Render rundt i store natbukser her hjemme.. Venter på at butikkerne åbner igen. Synes der er sket meget den sidste 1 ½ uge. Og det har ikke just været tøj indkøb jeg har haft tid til. 

Men ja - skal faktisk ud og kigge på tøj imorgen. Håber på at finde lidt i Bilka som en nødløsning på det lige nu indtil nogen butikker åbner igen 

Anmeld

1. januar 2011

Bavianis

Sådan en babymave er da bare skøn!  Elsker også min krop på trods af at jeg aldrig har vejet mere end nu - den er bare perfekt fordi der er en baby indeni den...

Anmeld

1. januar 2011

Janni.

Bavianis skriver:

Sådan en babymave er da bare skøn!  Elsker også min krop på trods af at jeg aldrig har vejet mere end nu - den er bare perfekt fordi der er en baby indeni den...

Tak, har ikke været meget for at ligge billede her ind. Har jo i forvejen ikke den kønneste krop. Så bliver man jo lidt genert og vil ikke udstille sig selv 

Anmeld

1. januar 2011

Bavianis

Buito skriver:

Tak, har ikke været meget for at ligge billede her ind. Har jo i forvejen ikke den kønneste krop. Så bliver man jo lidt genert og vil ikke udstille sig selv 

Sådan tror jeg der er rigtig mange der har det - og jeg har selv haft det sådan!

Kroppen forandrer sig jo rigtig meget under en graviditet. Men herinde har vi jo det til fælles at vi bare er nogle knald-lykkelige hormonbomber, der svælger i de lækre babymaver - så frem med den!

Anmeld

1. januar 2011

Janni.

Bavianis skriver:

Sådan tror jeg der er rigtig mange der har det - og jeg har selv haft det sådan!

Kroppen forandrer sig jo rigtig meget under en graviditet. Men herinde har vi jo det til fælles at vi bare er nogle knald-lykkelige hormonbomber, der svælger i de lækre babymaver - så frem med den!

Ha ha ja det har du ret i.. Elsker baby.dk, der går ikke mange minutter imellem jeg tjekker ud hvad der sker 

Og den første side jeg tjekker når computeren tændes 

Anmeld

1. januar 2011

Janni.

Kirle skriver:

Men min mave har siden barns ben altid være "delt" i 2 bil dæk, faktisk er min mave ved at udligne den forskel der altid har været. For selv om jeg går i de store bukser dagen lang, så er der stadig mærker som om at min bukser er for stramme, men bliver de mere løse så falder de altså ned om knæene på mig. 

Jeg går ofte og hiver op i disse bukser for ikke at gå med r..... bar  *LOL*

Anmeld

1. januar 2011

<3

Buito skriver:

Men min mave har siden barns ben altid være "delt" i 2 bil dæk, faktisk er min mave ved at udligne den forskel der altid har været. For selv om jeg går i de store bukser dagen lang, så er der stadig mærker som om at min bukser er for stramme, men bliver de mere løse så falder de altså ned om knæene på mig. 

Jeg går ofte og hiver op i disse bukser for ikke at gå med r..... bar  *LOL*

Jamen det er jo netop fordi dine bukser strammer/strammes der hvis du forstår - så deles mavefedtet op i to. Jeg reagerede ikke på at du har en opdeling men at der i opdelingen (sikken et ord ) er rødt fordi bukserne har siddet til.

Måske skal du få nogle lavtaljede der sidder under maven? Det kan være de sidder bedre

Anmeld

1. januar 2011

L-Mortil3

Synes det er en rigtig fin gravid mavse "dejligt" at se du har samme bukseproblem som mig Nu har jeg dog endelig fundet nogle skønne lavtaljede joggin bukser Uuuuuuh behageligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.