Mærkelige smerter i lænden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. januar 2011

Multebær

Hej piger, rigtig godt nytår. Nu er det sørme snart vores tur. Nøj hvor jeg glæder mig!

Jeg har de sidste par dage oplevet en stigende mængde mærkelige smerter i lænden. Det kommer og går og varer blot i et par sekunder - det er dog dybt ubehageligt. Det føles som det mærkelige stød man kan få i albuen når man slår albuen. Er der nogen af jer der oplever det samme og har i nogen idéer til hvordan jeg kan få det til at gå væk afhjælpe det lidt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

Marco2

Tror du ikke det er fordi hun har lagt sig helt ned og når hun "skurrer" hovedet helt nede i bækkendet? Det kan godt give de der smerter …

AG - utålmodig

Anmeld

1. januar 2011

Multebær

Marco2 skriver:

Tror du ikke det er fordi hun har lagt sig helt ned og når hun "skurrer" hovedet helt nede i bækkendet? Det kan godt give de der smerter …

AG - utålmodig

Det kan godt være at det er derfor. Det havde jeg ikke lige tænkt over fordi JM sidst sagde at der var ingen tegn på at han er ved at være klar. Men nu du siger det er jeg begyndt at gå med små underlige skridt, jeg skal tisse meget oftere end jeg plejer så det kan godt være det er fordi han er rykket længere ned.  

Anmeld

1. januar 2011

Multebær

træt af det.....håber det går over igen

Anmeld

1. januar 2011

AnneBJ

Multebær skriver:

Det kan jeg da godt forstå du er! Har desværre ikke noget bud på hvad det kan være

Selv døjer jeg bare med monstermange - og slemme - ligamentssmerter... Damn jeg synes d. 20 marts er langt væk lige nu..

Anmeld

1. januar 2011

Lene76

Multebær skriver:

døjede selv en del med det sidste gang jeg var gravid...... det gik desværre ik væk før han kom ud. men se positivt på det du har kun et par uger igen......  ved godt det er svært at tænke positivt når det gør så pisse ondt. hvis du evt har et badekar du kan bruge så hjælper et dejlig varmt bad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.