Miamaja skriver:
Jo, det kender jeg godt. jeg tog et smut til hospitalet med ham for bare 3 dage siden for at faa ham tjekket. Han var oppe naesten hele natten og meget forkolet saa tog ham fluks afsted.
Vi sad og ventede i ca. 1.5 time. da laegen saa endelig saa ham, sagde han ' jamen, hvorfor er du her, lille fyr. du ser da frisk og rask ud.
Ja, sagde mor her, du maa gerne checke hans orer for han var oppe hele natten igaar og mon ikke han var syg?
'Nej, hans orer ser rigtig fine ud. han er sund og rask, bare forkolet
. Ups, saa var mor liiidt flov men JEG vil helst vaere paa den sikre side og faa ham tjekket, for ellers gaar jeg rundt og er urolig om han er skal have laegehjaelp og har ondt.
Ja, nogle gange pylre mor her men hellere faa ro i sjaelen
Ja, det er det min mand sagde. At de kommer til at se ham og de vil sige: jamen, han fejler intet, han er måske ved at få tænder og vi har masser af travlt med fulde mennesker fra nytår 

Men han er bare så sløv den stakkels, det er så mærkeligt at se ham sådan og uden feber! Det er det, der er så forvirrende! Han har endeligt spist nogle få kartoffler happer og har fået godt med væske (det er utrolig, hvad en tynd saftevand kan gør!) og nu sover han... Så mon ikke, at han skulle have det godt igen? Men jeg har aldrig oplevet sådan noget med hverken ham eller storebror uden at de er rigtige syge (feber eller host eller noget af den slags) Gad at vide, om det er "normalt".... Jeg håber, at din guldklumpt har det snart godt igen!
Forresten! Ved du hvad? Min den store fylder 3 til Feb og han ønsker sig en tog kage! (det har han gjord længe efterhånden, men nu er han begyndt at snakke om fødselsdag selv om han ikke rigtigt ved, hvornår det er) Og jeg tænkte, at du har lavet sådan en fin en en gang. Jeg kikkede på dine billeder og Voilà! Jeg fand den! Vi skal lave sådan en! Og så hyggede jeg mig lidt, mens jeg kikkede hvor stor din guldklump er blevet!