Andre som har erfaring med dette??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. januar 2011

Filippa & Liva

Hej alle dejlige damer og godt nytår!!

Jeg håber der er nogle som kan hjælpe mig med dette spørgsmål, eller nogle som måske har stået i samme situation og prøvet noget lignende..

Jeg stoppede med p piller i slutningen af oktober måned, da min dejlige kæreste og jeg ønsker at blive gravide.

Nåh, jeg er godt klar over at det kan tage flere måneder før kroppen er helt sig selv igen efter p pille stop, og jeg har søgt meget på dette emne herinde; synes dog kun at jeg kan forstå at andre (ligesom jeg selv) også har prøvet at gå og vente på at få deres menstruation efter pille stop.

Mit spørgsmål er så nu:

Har andre prøvet at pletbløde on/off efter p pille stop?

Og er dette "normalt" så at sige, og er det fordi at kroppen endnu ikke helt har fundet sig selv?

Jeg har flere gange troet at NU kom min mens endelig, men det er aldrig rigtig blevet til mere end lidt pletblødning/lyserødt udflåd.

Håber nogle kan hjælpe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

Bavianis

Har du prøvet at tage en graviditetstest??

Anmeld

1. januar 2011

Filippa & Liva

Ja, jeg har men den er desværre negativ..

Anmeld

1. januar 2011

Mulse-mor

BigBabyWish skriver:

Hej alle dejlige damer og godt nytår!!

Jeg håber der er nogle som kan hjælpe mig med dette spørgsmål, eller nogle som måske har stået i samme situation og prøvet noget lignende..

Jeg stoppede med p piller i slutningen af oktober måned, da min dejlige kæreste og jeg ønsker at blive gravide.

Nåh, jeg er godt klar over at det kan tage flere måneder før kroppen er helt sig selv igen efter p pille stop, og jeg har søgt meget på dette emne herinde; synes dog kun at jeg kan forstå at andre (ligesom jeg selv) også har prøvet at gå og vente på at få deres menstruation efter pille stop.

Mit spørgsmål er så nu:

Har andre prøvet at pletbløde on/off efter p pille stop?

Og er dette "normalt" så at sige, og er det fordi at kroppen endnu ikke helt har fundet sig selv?

Jeg har flere gange troet at NU kom min mens endelig, men det er aldrig rigtig blevet til mere end lidt pletblødning/lyserødt udflåd.

Håber nogle kan hjælpe..

Tror det er meget normalt med lidt koks i mens efter at man smider p-pillen, men ellers så prøv dog at snak med lægen.

Anmeld

1. januar 2011

Filippa & Liva

Mulse mor - jeg har skam også snakket med lægen, hun mente at det evt. kunne være min mens som rent faktisk var der, men bare var meget formindsket pga. min krop endnu ikke helt var i orden efter pille stop.

Dette kunne også give mening, men hvad der ikke giver mening er tidspunkterne for mine pletblødninger.

Pletblødte d. 10-19. dec og derefter igen fra d. 28 dec. og frem til nu...Hvor længe det fortsætter ved jeg endnu ikke.

Anmeld

2. januar 2011

Filippa & Liva

Bavianis skriver:

Har du prøvet at tage en graviditetstest??

Ja, jeg har men er desværre ikke gravid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.